بهترین های ژوزه آلدو (خوزه الدو)
بهترین های ژوزه آلدو (خوزه الدو)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های ژوزه آلدو (خوزه الدو)

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1236 بار

  • دبلیو ای سی 48 ؛ اوریا فابر و ژوزه آلدو

    اشتراک

    ضربات پای افسانه ای آلدو این شب در ساکرامنتو به نمایش گذاشته شد. اوریا فابر مسلماً در این زمان در رتبه 3 برتر دسته 145 پوندی قرار داشت و قبل از گرفتن شکاف دیگری در کمربند WEC مدتی را به عنوان قهرمان سپری کرده بود...

  • یو اف سی 179 ؛ چاد مندز و خوزه الدو 2

    اشتراک

    یک مسابقه مجدد برای دهه ها. یکی از هیجان‌انگیزترین راندهای اول در تاریخ فیدر ویت، سرعت هر دو مبارز در پنج دقیقه اول باورنکردنی بود. هر دو نفر در دور سوم ضرباتی را رد و بدل کردند که به نظر می رسید همدیگر را تکان می دهند....

  • یو اف سی 142 ؛ چاد مندز و ژوزه آلدو

    اشتراک

    در این شب، مندز رقیب شکست ناپذیر جوان و آینده دار بود و آماده بود که تهدیدی برای برزیلی باشد. آلدو نشان داد که چرا یکی از بهترین مبارزان در جهان است...

  • یو اف سی 129 ؛ مارک هومینیک و ژوزه آلدو

    اشتراک

    همه چیز برای خوزه آلدو در سال 2010 بهتر از این نمی توانست پیش برود. سپس سال 2011 فرا رسید و آلدو ناگهان خود را در هشت ضلعی UFC یافت.

  • یو اف سی 156 ؛ فرانکی ادگار و خوزه الدو

    اشتراک

    از سال 2012، تنها یک چیز در رزومه او کم بود: یک سوپر نبرد واقعی با یک قهرمان

  • یو اف سی 163 ؛ چان سونگ جونگ و ژوزه آلدو

    اشتراک

    خوزه آلدو در رویداد اصلی UFC 163 با یکی از کشنده ترین مهاجمان دسته فیدرویت یو اف سی به نام زامبی کره ای، چان سونگ جونگ روبرو شد تا از عنوان قهرمانی خود در UFC دفاع کند...

  • دبلیو ای سی 44 ؛ مایک براون و خوزه الدو

    اشتراک

    WEC 44 بین مایک براون و خوزه الدو در سال 2009 در نوادا برگزار شد که...

  • یو اف سی 169 ؛ ریکاردو لاماس و ژوزه آلدو

    اشتراک

    ژوزه آلدو در مسابقه اصلی UFC 169 از قهرمانی خود در فیدرویت یو اف سی در برابر ریکاردو لاماس دفاع کرد.

  • یو اف سی 136 ؛ کنی فلوریان و ژوزه آلدو

    اشتراک

    ژوزه آلدو و کنی فلوریان با شروع یکی از مورد انتظارترین مسابقات سال، دستکش را لمس کردند.

  • دبلیو ای سی 41 ؛ کاب سوانسون و خوزه الدو

    اشتراک

    کاب سوانسون و خوزه الدو در دبلیو ای سی 41 به مصاف هم رفتند که ...

ژوزه آلدو (خوزه الدو) José Aldo

ژوزه آلدو یا خوزه الدو یک رزمی کار هنرهای ترکیبی برزیلی است که در مسابقات یو اف سی (UFC) مبارزه می کند. او قبلا در مسابقات جهانی اکستریم کیج فایتینگ مبارزه کرده بود و چهارمین و آخرین قهرمان فیدرویت WEC بود.

به این ترتیب، او اولین قهرمان فیدرویت UFC پس از ادغام UFC-WEC شد. او که در یک خانواده فقیر متواضع به دنیا آمد، برای دفاع از خود در برابر قلدرها به مبارزه پرداخت.

او در نهایت کمربند مشکی خود را در جو جیتسو برزیلی از آندره پدرنیراس از نوا یونیائو به دست آورد. او بعداً در لوتا لیور اسپورتیوا زیر نظر مارکو روآس در نوا یونیائو کمربند مشکی دریافت کرد.

او دو بار قهرمان فیدرویت یو اف سی شده است که رکورد برد 26 از 29 مبارزه حرفه ای را در دوران حرفه ای خود دارد و به خود می بالد که برای بیش از یک دهه با 18 مبارزه بدون شکست باقی مانده است.

او مهارت های استثنایی در جو جیتسو برزیلی و موی تای دارد و در درجه اول به خاطر ضربه زدنش معروف است. او اغلب به عنوان “بزرگترین فیدرویت در تاریخ هنرهای رزمی تریبی” نامیده می شود و فیلم Mais Forte que o Mundo (قوی تر از دنیا) بر اساس زندگی او ساخته شده است.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های خوزه آلدو در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!