معماران فرمول یک
معماران فرمول یک
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

معماران فرمول یک

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    استیو رایدر

  • تعداد بازدید :

    1454 بار

  • قسمت اول ؛ مکس موزلی - فصل 1 معماران فرمول یک

    اشتراک

    استیو رایدر با رئیس سابق فیا که به شکل گیری فرمول یک مدرن کمک کرد ملاقات می کند...

  • قسمت دوم ؛ گوردون موری - فصل 1 معماران فرمول یک

    اشتراک

    رایدر با یکی از مبتکرترین طراحان تاریخ فرمول یک ملاقات می کند...

  • قسمت سوم ؛ جو رامیرز - فصل 1 معماران فرمول یک

    اشتراک

    استیو به جو رامیرز می‌پیوندد تا درباره زمانی که با آیرتون سنا/آلن پراست گذرانده و با مک‌لارن، تایرل و غیره کار کرده صحبت کند.

  • قسمت چهارم ؛ جان بارنارد - فصل 1 معماران فرمول یک

    اشتراک

    استیو رایدر به طراح سابق مک لارن و فراری پیوست تا در مورد حرفه خود صحبت کند...

داستان سریال معماران فرمول یک

استیو رایدر از اسکای در این مستند با برخی از معماران امروزی و مدرن فرمول یک، از طراحان خودرو گرفته تا مدیران خود ورزش مصاحبه می‌کند.

بزرگ‌ترین نام‌های فرمول یک در گذشته و حال، داستان‌ها، تجربیات و بهترین خاطرات خود را به اشتراک می‌گذارند که از جمله آنها، مکس موزلی، گوردون موری، جو رامیرز و جان بارنارد هستند.

جان ادوارد بارنارد، یک مهندس انگلیسی و طراح خودروهای مسابقه ای است. بارنارد با معرفی دو طرح جدید در فرمول یک اعتبار دارد: شاسی کامپوزیت فیبر کربنی که اولین بار در سال 1981 با مک لارن مشاهده شد و گیربکس نیمه اتوماتیک که او در سال 1989 با فراری معرفی کرد.

مکس روفوس موزلی راننده بریتانیایی سابق، وکیل و رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی بوده که در زمان او، فرمول یک به خود تغییرات بسیاری را دیده و جنجال های زیادی را نیز داشته است.

ایان گوردون موری، طراح بریتانیایی متولد آفریقای جنوبی در اتومبیل های مسابقه ای فرمول یک و اتومبیل جاده ای مک لارن بوده است. او بنیانگذار و مدیر عامل شرکت خودروسازی گوردون موری است.

خواکین رامیرز فرناندز نویسنده مکزیکی و کارمند بازنشسته چندین تیم مسابقه اتومبیلرانی است. از سال 1984 تا 2001 رامیرز هماهنگ کننده تیم مک لارن، از جمله در جریان رقابت پراست-سنا در اواخر دهه 1980 بود.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!