بهترین های راجر فدرر
بهترین های راجر فدرر
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های راجر فدرر

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    623 بار

  • فینال ویمبلدون 2009 ؛ رادیک و فدرر

    اشتراک

    پیت سامپراس 14 عنوان گرند اسلم تک نفره استاندارد را در اختیار داشت تا اینکه فدرر پانزدهمین عنوان خود را به دست آورد - و مسابقه سه جانبه هیجان انگیزی را با نادال و جوکوویچ آغاز کرد ...

  • نیمه نهایی رولان گاروس 2011 ؛ جوکوویچ و فدرر

    اشتراک

    فدرر هفت ماه قبل جوکوویچ را در فینال Nitto ATP در لندن شکست داده بود و سپس جوکوویچ 43 بازی پیروز شد...

  • نیمه نهایی المپیک 2012 لندن ؛ خوان مارتین دل پوترو و فدرر

    اشتراک

    در نگاهی به گذشته، احتمالاً این یک مبارزه منصفانه نبود، زیرا بازی‌های المپیک لندن در مکان مورد علاقه فدرر در جهان - کلوپ آل انگلیس - برگزار شد...

  • فینال اوپن استرالیا 2017 ؛ نادال و فدرر

    اشتراک

    با گذشت سال ها و افزایش مصدومیت ها، به نظر می رسید که پیروزی فدرر در سال 2012 در ویمبلدون آخرین پیروزی بزرگ دوران حرفه ای او باشد....

  • فینال ویمبلدون 2003 ؛ فیلیپوسیس و فدرر

    اشتراک

    فینال ویمبلدون 2003 اولین پیروزی فدرر در گرند اسلم بود و اولین بار بود که او چنین تماشاگران زیادی را تماشا می کرد.

  • فینال اوپن آمریکا 2005 ؛ آندره آغاسی و فدرر

    اشتراک

    آغاسی بعداً در مورد این مسابقه می‌گوید: وقتی در فینال اوپن آمریکا در سال 2005 با راجر فدرر روبرو شدم، مکان امنی برای قرار دادن توپ در زمین وجود نداشت.

  • نیمه نهایی اوپن آمریکا 2010 ؛ نواک جوکوویچ و فدرر

    اشتراک

    در سال 2010، در حالی که هواداران نیویورک از شانس فینال فدرر-نادال غافلگیر شدند (متاسفانه گاتهام هرگز شاهد رویارویی این دو نبود)، به نظر می رسید که واقعاً اتفاق خواهد افتاد.

راجر فدرر Roger Federer

راجر فدرر که توسط صاحب نظران به عنوان بهترین تنیسور تمام دوران شناخته می شود، به خاطر سرعت، بازی روانی و شوتزنی استثنایی اش شهرت دارد.

ضربات قدرتمند، حرکات پا عالی و تکنیک کارآمد او نه تنها باعث شد چندین مسابقه پیروز شود، بلکه تاریخ را نیز رقم بزند. او تنها بازیکنی است که در مجموع 302 هفته مقام اول را در اختیار دارد که از این تعداد 237 هفته متوالی از سال 2004 تا 2008 این موقعیت را در اختیار داشت.

او برای هشت سال متوالی با دو مقام اول در صدر خبرها باقی ماند. او سپس از سال 2003 تا 2012 سه مقام اول را در اختیار داشت.

او یکی از هشت تنیسور جهان است که یک “گرند اسلم” حرفه ای دارند. علاوه بر این، او تا به امروز در مجموع 20 عنوان “گرند اسلم” را به دست آورده است.

او همچنین مفتخر به دریافت مدال طلا و نقره المپیک به ترتیب دو و یک نفره است. فدرر در دورانی بازی می‌کرد که همراه با رافائل نادال و نواک جوکوویچ به عنوان سه نفر بزرگ، بر تنیس مردان سلطه داشتند.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات تنیس راجر فدرر در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!