نیمار: هرج و مرج کامل 2022
نیمار: هرج و مرج کامل 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

نیمار: هرج و مرج کامل 2022

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    دیوید چارلز رودریگز

  • تعداد بازدید :

    849 بار

  • قسمت اول - وعده بزرگ بزریلی

    اشتراک

    نیمار از آغازی فروتنانه برمی‌خیزد تا تبدیل به ستاره‌ای با تصویری دقیق و برند جهانی شود. با این حال، انتقادات همچنان او را در هر مرحله دنبال می کند.

  • قسمت دوم - بازگشت

    اشتراک

    دوران حرفه ای و شهرت نیمار در بارسلونا اوج گرفت، اما انتقال به پاریس، فشار جام جهانی و یک ادعای تکان دهنده به بررسی بیشتر این بازیکن دامن زد.

  • قسمت سوم - اینجا پاریس است

    اشتراک

    با افزایش تنش ها با پی اس جی، نیمار یک گام به عقب برمی دارد تا عشق خود را به بازی دوباره کشف کند...

داستان مستند نیمار Neymar: The Perfect Chaos

ممکن است تعجب کنید که چه چیزی باعث ساخت مستند نیمار شد، به خصوص زمانی که او هنوز در سطح بالایی از فوتبال در اروپا بازی می کند. ارزیابی موقعیت نیمار در فوتبال جهان دشوار است.

زمانی که او در سال 2013 توسط بارسلونا خریداری شد تا در کنار لیونل مسی و لوییز سوارز بازی کند، کارشناسان مطمئن بودند که جهان شاهد یک بازیکن بزرگ دیگر از برزیل خواهد بود که پا جای پای پله، رونالدو، ریوالدو، روماریو و رونالدینیو می گذارد.

مردی که قرار بود عنوان GOAT (بهترین تاریخ) را به دست آورد، حداقل از حیث جوایز و آمار انفرادی نتوانست از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پیشی بگیرد. مستند نیمار: هرج و مرج کامل به کارگردانی دیوید چارلز رودریگز، تلاش می کند تا تصویر درستی از نیمار در زندگی شخصی و عمومی ارائه دهد.

نیمار در دوران حرفه ای پر از مصدومیت و جنجال خود، نتوانست تمام پتانسیل خود را نشان دهد، اگرچه او همچنان یکی از تاثیرگذارترین و با استعدادترین بازیکنان فوتبال است.

علی‌رغم همه این‌ها، نیمار به دلیل تکنیک ناب، مجموعه مهارت‌های فوق العاده و استعداد ذاتی که با استعداد و میراث فوتبال برزیل آغشته شده است، همچنان در زمره بزرگترین بازیکنان فعال دنیای فوتبال قرار می‌گیرد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!