یو اف سی 274 ؛ اولیویرا و گیجی
یو اف سی 274 ؛ اولیویرا و گیجی
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

یو اف سی 274 ؛ اولیویرا و گیجی

  • رزمی
  • ایالات متحده - 2022
  • مسابقات
IMDB
7.3 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1532 بار

یو اف سی 274 UFC

یو اف سی 274 چارلز اولیویرا و جاستین گیجی یک رویداد هنرهای رزمی ترکیبی و مبارزه UFC بوده که در 17 اردیبهشت در فوتپرینت سنتر در فینیکس آریزونا، ایالات متحده برگزار شد.

مسابقه قهرمانی سبک وزن یو اف سی بین قهرمان فعلی چارلز اولیویرا و قهرمان موقت سابق جاستین گیجی (همچنین قهرمان سابق سبک وزن WSOF) عنوان این رویداد را داشت.

اولیویرا درباره این مبارزه گفت:”این یک جنگ خواهد بود. او به جلو پیش می رود و من هم همینطور. خواهیم دید چه کسی قدرت دارد. مردم می گویند “تو باید او را زمین بزنی”. باحاله. من می دانم که باید چکار کنم زیرا این کاری است که من بهترینم، اما من در مورد آن نگران نیستم.”

در وزن کشی ها، اولیویرا 155.5 پوند وزن داشت که نیم پوند بیش از حد مجاز عنوان بخش بود. در نتیجه، با شروع مبارزه، اولیویرا از عنوان قهرمانی محروم شد و تنها گیجی واجد شرایط کسب عنوان بود.

اولیویرا پس از از دست دادن وزن در روز جمعه نتوانست تاج سبک وزن خود را حفظ کند. در عوض، او به مدعی شماره 1 برای تاج خالی در برابر حریف تبدیل می شود که در تاریخ بعدی مشخص می شود. برای گیجی، این دومین بار متوالی است که از طریق سابمیشن به عنوان قهرمانی کوتاه می آید…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!