من برنده ام 2013
من برنده ام 2013
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

من برنده ام 2013

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    آبیشک کاپور

  • تعداد بازدید :

    622 بار

داستان فیلم من برنده ام Kai Po Che 2013

من برنده ام یک فیلم درام ورزشی دوستانه هندی زبان  محصول ۲۰۱۳ به کارگردانی آبیشک کاپور و تهیه‌کنندگی رونی اسکروالا و سیدهارت روی کاپور است.

این فیلم که از رمان 3 اشتباه زندگی من در سال 2008 نوشته چتان باگات اقتباس شده است، با موسیقی متن سه آهنگ آمیت تریودی و اشعار سواناند کرکریر، بازیگر تازه وارد سوشانت سینگ راجپوت، راجکومار رائو و آمیت ساد به عنوان سه قهرمان اصلی در این فیلم حضور دارند.

این عنوان در اصل یک عبارت گجراتی است که به معنای “من بریده ام” است که به ماکار سانکرانتی (معروف به اوتارایان در گجرات) اشاره دارد که در آن یکی از رقبا از بادبادک خود برای بریدن بادبادک رقبای دیگر استفاده می کند و این عبارت را فریاد می زند.

در احمدآباد از 2000 تا 2012،  سه دوست، ایشان “ایش” بات (راجپوت)، اومکار “اومی” شاستری (ساد) و گوویند “گووی” پاتل (رائو) می خواهند فروشگاه ورزشی و آکادمی ورزشی خود را راه اندازی کنند.

این فیلم همچنین حول محور زلزله 2001 گجرات، آتش زدن قطار گودرا در سال 2002 و شورش های گجرات در سال 2002 می چرخد. این فیلم دوستی عمیق و بی چشم داشت آنها را دنبال می کند که توسط سیاست مذهبی و نفرت جمعی خدشه دار شده است…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!