سیمئونه ؛ بازی به بازی پیشروی 2022
سیمئونه ؛ بازی به بازی پیشروی 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

سیمئونه ؛ بازی به بازی پیشروی 2022

IMDB
8.2 از 10
86% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    عیسی مارکوس، خوزه ماریا کاستیلو

  • تعداد بازدید :

    3631 بار

  • قسمت اول : این زندگی من است

    اشتراک

    دیگو پابلو سیمئونه فوتبال را با همان علاقه ای که زندگی می کند، دوست دارد. وقتی لالیگا 2020-21 آغاز می شود، سیمئونه آرزو دارد قهرمان شود. در بین بازی ها با افراد نزدیک به او آشنا می شویم. سفر به آرژانتین و ایتالیا، اطلاعاتی از خانواده، دوستان و رقبای او به ما می دهد.

  • قسمت دوم : جزییات کوچک

    اشتراک

    کارلوس بیلاردو، دیگو مارادونا، سیمئونه و شهری مثل سویا. ترکیبی انفجاری که زندگی و سبک بازی او را برای همیشه تغییر داد. اولین مشکلات در طول فصل 2020-21 ظاهر می شود. سیمئونه را در شکست می بینیم. گرمای خانواده اکنون بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

  • قسمت سوم : چاقو میان دندان

    اشتراک

    جام جهانی 1998 آرژانتین را مقابل انگلیس و سیمئونه را مقابل دیوید بکهام قرار داد. این دو لحظه ای را به یاد می آورند که قبل و بعد دوران حرفه ای مرد انگلیسی را رقم زد. سیمئونه با اتلتیکو مادرید به عنوان یک بازیکن به شکوه می رسد اما شخصیت خونگرم او نکته ی مثبت او است. در طول فصل 2020-21، مبارزه برای عنوان قهرمانی نزدیک است و دانستن اینکه چگونه به بازیکنان خود انگیزه دهید، کلیدی است.

  • قسمت چهارم : باور كردن

    اشتراک

    سیمئونه تولد 51 سالگی خود را در میان دوستان جشن می گیرد. در لالیگا، تیمش عقب افتاده و برتری زیادی را که در نیم فصل اول داشت را از دست داده است. زمان آن فرا رسیده که روزهایی را به یاد بیاوریم که با وجود اینکه همه چیز از دست رفته به نظر می رسید، او هرگز از باورش دست برنداشت. سیمئونه و خوان سباستین ورون به یاد دارند که دوستی مهمترین چیز برای برنده شدن نیست.

  • قسمت پنجم : میز کوچک

    اشتراک

    دیگو پابلو سیمئونه در خانه از فرزندان بزرگترش استقبال می کند. آنها سخت ترین لحظات کودکی خود را به یاد می آورند و از صمیمی ترین احساسات خود با پدرشان صحبت می کنند. ما شاهد آخرین روزهای سیمئونه به عنوان یک بازیکن و انتقال سخت او از بازیکنی به مربی هستیم. در حال حاضر، چهار بازی برای تعیین قهرمان لالیگا 2020-21 باقی مانده است و اتلتیکو نمی تواند شکست بخورد. تنش برای قهرمانی به اوج خود رسیده است.

  • قسمت ششم : پیشروی در یک بازی در یک زمان

    اشتراک

    همه چیز در آخرین بازی لالیگا 2020-21 مشخص خواهد شد. وقت آن است که به تمام آن سال‌ها به عنوان مربی اتلتیکو مادرید نگاه کنیم، از جمله فینال‌هایی که با پیروزی‌های رویایی، شکست‌های دردناک و بازی‌های فراموش نشدنی در برابر رقبای بزرگی مانند پپ گواردیولا یا خوزه مورینیو همراه بود. خانواده‌اش او را تا بازی همراهی می‌کنند، جایی که ممکن است او تبدیل به پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاه شود.

داستان مستند Simeone Living Match by Match

دیگو سیمئونه، مردی که اتلتیکو مادرید را به دو عنوان قهرمانی لالیگا و دو نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا (یو اس ال) رسانده است و به این باشگاه کمک کرده است تا دو بار قهرمان سوپرکاپ یوفا شود.

دیگو پابلو سیمئونه، سبکی منحصر به فرد در فوتبال ایجاد کرده است. سبک خاص او بسیار بیشتر از یک استراتژی بازی است. این ها شامل مجموعه ای از ارزش ها، ابزارها و کار سختی است که قهرمان داستان ما هنگام مواجهه با مشکلات در طول زندگی حرفه ای خود به دست آورده است.

ما یک فصل  را در کنار ال چولو سپری خواهیم کرد و راز موفقیتی که باعث ایحاد میراث او شد را کشف خواهیم کرد. تیم سیمئونه ممکن است به اندازه تیم شما با استعداد نباشد، اما قطعا تلاش بیشتری را برای شکست دادن شما خواهند کرد.

مستند سیمئونه بازی به بازی پیشروی، محصول سال 2022 بوده که در شش قسمت تهیه شده است. بازیکنان مطرحی همچون دیوید بکهام، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در این مجموعه حضور دارند.

فصل اول سریال دیه‌گو سیمئونه، بازیکن سابق آرژانتین و سرمربی اتلتیکو مادرید با زیرنویس فارسی در موتوراسپورتیو برای تماشا و دانلود قرار گرفته است…

بازیگران فیلم

  • کریس رونالدو کریس رونالدو
  • دیوید بکام دیوید بکام
  • لیونل مسی لیونل مسی
2 دیدگاه
  • Rezamvs
    Rezamvs

    عالی بود

  • Hamid
    Hamid

    سلام، زیر نویس دو قسمت اخرش خرابه، یعنی اصلا زیر نویس نداره، لطفا اگه میشه درستش کنین، ممنون


    درود و وقت بخیر…چک شد و مشکلی مشاهده نشد، اگر مجددا با مشکلی روبرو شدید از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!