رئال مادرید: افسانه سفید 2022
رئال مادرید: افسانه سفید 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

رئال مادرید: افسانه سفید 2022

IMDB
7.8 از 10
88% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    اینیگو د کارلوس - آلوارو د پاز

  • تعداد بازدید :

    2732 بار

  • قسمت اول - اصل و نسب

    اشتراک

    با کاریزماتیک ترین رهبر، سانتیاگو برنابئو، دوران طلایی باشگاه آغاز شد. با ایجاد مهمترین رقابت اروپایی، لیگ قهرمانان اروپا، افتخارات بیشتری برای باشگاه فراهم شد. 5 قهرمانی متوالی در این رقابت ها برای رئال مادرید باشکوه بود. نسل جدید نیز در طول 5 سال به 4 قهرمانی دیگر دست یافته اند که مهم ترین آن ها قهرمانی دهم بود.

  • قسمت دوم - دستیابی

    اشتراک

    رئال مادرید به خاطر پیروزی های بزرگ خود در لیگ قهرمانان اروپا در سراسر جهان شناخته شده است. آلفردو دی استفانو، یکی از بهترین بازیکنان جهان، ماهیت باشگاه را به خوبی نشان می دهد. شاهدان و بازیکنان، تصویری از دی استفانو می سازند و سومین قهرمانی اروپایی او را با آخرین موفقیت های باشگاه مقایسه می کنند.

  • قسمت سوم - عامل انسانی

    اشتراک

    موفقیت و تسلیم نشدن بخشی از دی ان ای بازیکنان رئال مادرید است، دی ان ای که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود. اسطوره های این تیم در باشگاه با هم ملاقات می کنند. حکایت هایی در مورد آنچه در رختکن اتفاق می افتد و چگونه آنها برای غلبه بر هر حریفی آماده می شوند.

  • قسمت چهارم - روح کوئینتا

    اشتراک

    آمانسیو آمارو، مربی فوتبال تیم نوجوانان رئال مادرید، 5 نفر از آینده دارترین بازیکنان حرفه ای را در دست داشت. آنها به خاطر شجاعت، صلابت و روحیه رقابتی خود در تاریخ ثبت شدند. 40 سال بعد گرد هم می آیند تا تجدید خاطره کنند.

  • قسمت پنجم - تولد دوباره

    اشتراک

    آخرین جام اروپایی که رئال مادرید به دست آورد، ششمین جام آن بود. فقط بازیکنان اسپانیایی در آن فینال شرکت کردند. 32 سال گذشت تا رئال مادرید بتواند به قهرمانی یک جام اروپایی دیگر فکر کند. آن بازیکنان تیم 1998 به ما می گویند که چگونه به آن پیروزی دست یافتند. پیروزی که مسیر رئال مادرید را برای همیشه تغییر خواهد داد.

  • قسمت ششم - جاودانگی

    اشتراک

    پنجمین فینال اروپایی، بهترین بازی تاریخ این رقابت ها محسوب می شود. یک بازیکن با 4 گل در تاریخ جاودانه شد: پوشکاش. رئال مادرید با این پیروزی پایه های افسانه خود را بنا نهاد و آینده خود را ساخت. امروز آنها در کنار دروازه‌های یک ورزشگاه جدید ایستاده‌اند و به عنوان یک باشگاه به چالش‌های جدیدی می‌رسند، همراه با هواداران و دوستداران این بازی زیبا.

داستان مستند 2022 Real Madrid The White Legend

مستند سریالی رئال مادرید افسانه سفید، مستندی محصول سال 2022 اسپانیا است که توسط اینیگو د کارلوس و آلوارو د پاز ساخته شده است.

رئال مادرید باشگاه صد ساله ای است که در هر دوره، نسلی برنده از خود به جا گذاشته است. هیچ باشگاه دیگری با افتخارات این باشگاه، برابری نمی کند. این باشگاه یک الگو برای دنیای ورزش است.

در این مستند، بازیکنان و هواداران نگاهی به نقاط عطف و ناملایمات تاریخی این باشگاه دارند. اتفاقاتی که رئال را به بهترین تیم جهان تبدیل کرده است.

تحلیلی بر بهترین لحظات این باشگاه فوتبال، همراه با تصاویر منتشر نشده از تاریخ خود. از قهرمانی در جام باشگاه های اروپا در سال های 1955-1956 گرفته تا آخرین قهرمانی آن ها در لیگ قهرمانان اروپا.

رئال مادرید در 11 دسامبر 2000 با 42.35 درصد آرا به عنوان باشگاه قرن بیستم فیفا شناخته شد، و در 20 می 2004 نشان شایستگی صدمین سالگرد فیفا را دریافت کرد و  شما قادر خواهید بود سریال رئال را با زیرنویس فارسی در موتوراسپورتیو  ببینید…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!