موتوجی پی بدون حد و مرز 2022
موتوجی پی بدون حد و مرز 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

موتوجی پی بدون حد و مرز 2022

IMDB
7.9 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    آرناو مونراس، ژائوم گارسیا

  • تعداد بازدید :

    5199 بار

  • قسمت اول - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    فصل 2021 موتوجی پی پس از کوتاه ترین تعطیلات زمستانی در تاریخ آغاز می شود. جوان میر در رقابتی ترین پیستی که MotoGP تا به حال دیده است سعی می کند از تاج و تخت خود دفاع کند. همه موتورسوارن آماده هستند، اما مارک مارکز غایب است...

  • قسمت دوم - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    جک میلر شروع مطلوبی برای دوکاتی ندارد. الکس رینز شروع به رقابت با سوزوکی خود می کند اما لمانز یک شگفتی برای او دارد.

  • قسمت سوم - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    پدوک موتوجی پی پس از یک تصادف مرگبار در موجلو حال و هوای خاصی دارد. در همین حین، ماوریک وینالس برای اولین بار پدر می شود و اتفاقی خارق العاده برای فابیو کوارتارو در پیست بارسلونا-کاتالونیا می افتد.

  • قسمت چهارم - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    مارک مارکز هرگز در مسابقه ای در زاکسنرینگ شکست نخورده است. با این حال، با توجه به شرایط جسمانی او، به نظر می رسد موتورسوار دیگری تاج و تخت را در اختیار بگیرد. در همین حال، ماوریک وینالس و یاماها در تلاش هستند تا با هم بمانند.

  • قسمت پنجم - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    پس از تعطیلات تابستانی، والنتینو روسی مهمترین تصمیم خود در سال را اعلام می کند. رابطه بین یاماها و ماوریک وینالس در آستانه فروپاشی است....

  • قسمت ششم - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    الکس رینز، الکس اسپارگارو، پکو باگنایا و مارک مارکز همگی خواهان یک سکو در این فصل هستند.

  • قسمت هفتم - فصل 1 مستند موتوجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    جوان میر به برد نیاز دارد در حالی که پکو باگنایا می خواهد فابیو کوارتارو را شکست دهد. مارک مارکز دوباره در صدر است.

  • قسمت هشتم - فصل 1 مستند موتورجی پی بدون حد و مرز

    اشتراک

    قهرمان موتورجی پی بالاخره مشخص شد. با نزدیک شدن به پایان فصل، والنتینو روسی با هواداران خود در سراسر جهان خداحافظی می کند..

سریال موتوجی پی بدون حد و مرز MotoGP Unlimited

طرفداران موتوراسپورت با مستند رانندگی برای بقا که مسابقات فرمول یک را روایت می کند آشنا هستند و حالا برای ورزش موتورسواری نیز سریال موتوجی پی بدون حد و مرز منتشر شده است که روایت مشابهی دارد.

این سریال جامع‌ترین مستند پشت صحنه مسابقات موتور جی پی بوده و رویدادهای فصل 2021 را دنبال می‌کند و با زیرنویس فارسی در موتوراسپورتیو قرار داده شده است.

در حالی که موتو جی پی محبوبیت زیادی در سراسر جهان داشته و همچنان در حال گسترش به بازارهای جدید است، این سری می تواند یکی از محبوب ترین فصل های سریال باشد، زیرا با اولین و آخرین حضور والنتینو روسی در مسابقات همراه است.

در طول هشت قسمت، فابیو کوارتارارو، قهرمان جهان 2020 جوان میر، فرانچسکو باگنایا، قهرمان شش بار مسابقات مارک مارکز، خورخه مارتین، ماوریک وینالس، اسطوره موتو جی پی، والنتینو روسی، الکس رینز، فرانکو موربیدلی، جک میلر، برد بیندر، میگل اولیویرا، الکس اسپارگارو و پول اسپارگارو همگی در این فیلم حضور دارند.

این سریال عمدتاً کوارتارو را در مسیر قهرمانی جهان در سال 2021، چگونگی رقابت میر با سوزوکی، رابطه تیره‌ وینالس با یاماها و انتقالش و آپریلیا، فصل اول باورنکردنی مارتین، بازگشت مارکز از مصدومیت، به شهرت رسیدن باگنایا و خداحافظی روسی را دنبال می‌کند….

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!