بهترین های نیکو روزبرگ
بهترین های نیکو روزبرگ
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های نیکو روزبرگ

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1031 بار

  • گرندپری فرمول یک بحرین 2006

    اشتراک

    به عنوان پسر یک قهرمان سابق فرمول یک، فشاری بر روی روزبرگ بود تا در اولین حضور خود در گرندپری بحرین در سال 2006 تاثیرگذار باشد...

  • گرندپری فرمول یک چین 2012

    اشتراک

    رانندگان فرمول یگ برای برنده شدن مسابقه می دهند. بنابراین، اولین پیروزی برای یک راننده همیشه یک پیروزی خاص است و روزبرگ اولین خود را به سبک خاصی در گرندپری چین 2012 به دست آورد...

  • گرندپری فرمول یک استرالیا 2008

    اشتراک

    رزبرگ قبل از اولین پیروزی خود در فرمول یک، پنج سکو را به دست آورده بود و در چند مورد به پله بالای جدول نزدیک شده بود. اولین سکوی او در استرالیا در سال 2008 بود.

  • گرندپری فرمول یک مالزی 2009

    اشتراک

    روزبرگ همیشه در شروع مسابقه خوب بود و این نمی توانست واضح تر از مالزی در سال 2009 باشد، زمانی که او از چهارم به اول در پیچ 1 رسید.

  • گرندپری فرمول یک موناکو 2013

    اشتراک

    روزبرگ سه بار برنده مسابقات موناکو شده است - مسابقه خانگی او که تمام عمرش را در آنجا زندگی کرده است.

  • گرندپری فرمول یک سنگاپور 2008

    اشتراک

    روزبرگ در اوایل دوران حرفه ای خود به پیروزی در سنگاپور نزدیک شد. او همیشه به خوبی در پیست خیابانی مارینا بی حرکت می کرد و این در سال 2008 زمانی که او در جایگاه دوم قرار گرفت ثابت شد.

  • گرندپری فرمول یک سنگاپور 2016

    اشتراک

    شواهد بیشتر از فرم قوی روزبرگ در سنگاپور، مسابقه 2016 بود. بسیاری ادعا می کنند که او نتوانست همیلتون را به خوبی شکست دهد، اما در مارینا بی، او این کار را کرد.

  • گرندپری فرمول یک ابوظبی 2016

    اشتراک

    پس از فصل‌های سخت 2014 و 2015 که رقابت کرد اما عناوین را به همیلتون از دست دادد، همه چیز برای روزبرگ در سال 2016 خوب بود.

  • گرندپری فرمول یک استرالیا 2014

    اشتراک

    نیکو روزبرگ فصل سال 2014 خود را با قدرت شروع کرد و 25 امتیاز برتر از هم تیمی اش لوئیس همیلتون به دست آورد.

  • گرندپری فرمول یک اتریش 2014

    اشتراک

    روزبرگ در پایان جلسات تمرین در صدر قرار گرفت و به خط یک استارت مسابقه رسید و با 9 جایگاه جلوتر از همیلتون شروع کرد...

نیکو روزبرگ Nico Rosberg

نیکو روزبرگ راننده آلمانی-فنلاندی سابق فرمول یک است که به عنوان یکی از بهترین راننده های این ورزش در کنار لوئیس همیلتون شناخته می شود.

نیکو در سال 2006 با تیم ویلیامز وارد عرصه حرفه ای فرمول یک شد، تیمی که پدرش که که رزبرگ در سال 1982 با آن قهرمان جهان شده بود.

نیکو در مراحل اولیه حرفه خود عملکرد خوبی داشت، اما برنده نشد. عناوین زیادی کسب کرد، اما زمانی که در سال 2010 به تیم تازه اصلاح شده مرسدس پیوست، حرفه او شکوفا شد.

نیکو در دوران موفقیت آمیز حرفه ای خود با مرسدس، موفق به کسب 23 پیروزی گرندپری و 30 پول پوزیشن (خط یک شروع مسابقه) شده است.

او و هم تیمی اش، لوئیس همیلتون، بر عرصه فرمول یک تسلط داشتند و دائماً در رقابت برای قهرمانی جهان در طول فصل 15-2014 بودند که همیلتون هر دو بار قهرمان شد.

اما در سال 2016، نیکو قهرمان جهان شد و همیلتون فصل را با رتبه دوم به پایان رساند. با کمال تعجب، نیکو در اوج دوران حرفه ای خود در فرمول یک، درست پس از کسب عنوان قهرمانی جهان، ضمن اعلام بازنشستگی از این ورزش، افزود که قرار است به همکاری خود با تیمش مرسدس ادامه دهد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات / ریس های نیکو روزبرگ در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!