مرد سیندرلایی 2005
مرد سیندرلایی 2005
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

مرد سیندرلایی 2005

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    ران هاوارد

  • تعداد بازدید :

    654 بار

درباره فیلم مرد سیندرلایی

مرد سیندرلایی، فیلمی درام و ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی ران هاوارد است که برگرفته از نام مستعار قهرمان بوکس سنگین وزن جهان، جیمز جی برادوک و الهام گرفته از داستان زندگی او است.

این فیلم توسط هاوارد، پنی مارشال و برایان گریزر تهیه شده است. دیمون رانیون به خاطر دادن این لقب به برادوک اعتبار دارد. راسل کرو، رنه زلوگر و پل جیاماتی بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم به طور کلی نقدهای مثبتی دریافت کرد و در مقابل بودجه تولید 88 میلیون دلاری، 108 میلیون دلار فروش داشت. هم چنین سه نامزدی جایزه اسکار از جمله بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای جیاماتی را دریافت کرد.

داستان فیلم Cinderella Man 2005

در دوران رکود بزرگ آمریکا، جیمز جی برادوک (راسل کرو)، با نام مستعار مرد سیندرلایی، قرار بود به یکی از شگفت‌انگیزترین اسطوره‌های ورزشی تاریخ تبدیل شود. در اوایل دهه 1930، جنگجوی سابق ظاهراً به اندازه بقیه مردم آمریکا شکست خورده، کتک خورده و بدشانس بود. به نظر می رسید حرفه او تمام شده است. او قادر به پرداخت صورت حساب هایش نبود. خانواده اش تنها چیزی که برای او اهمیت داشت، در خطر بود و حتی مجبور شد به امداد عمومی برود اما جیمز جی برادوک هرگز از اراده خود دست برنداشت.

او که از عشق، شرافت و سخاوت رانده شده بود، آرزوی تحقق رویایی غیرممکن را داشت. برادوک در آخرین فرصت برای کمک به خانواده اش به رینگ بوکس بازگشت. برادوک، با چیزی فراتر از رقابت صرف، به پیروزی ادامه داد. ناگهان یک کارگر معمولی به ورزشکار اسطوره ای تبدیل شد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!