بهترین های کامارو عثمان
بهترین های کامارو عثمان
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های کامارو عثمان

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1372 بار

  • التیمیت فایتر 21 فاینال ؛ حیدر حسن و کامارو عثمان

    اشتراک

    کامارو عثمان اولین حضور خود در UFC را در سال 2015 در بیست و یکمین فصل از التیمیت فایتر انجام داد. در فینال جولای، عثمان از سوی تیمش برای رویارویی با حیدر حسن انتخاب شد.

  • یو اف سی فاکس 17 ؛ لئون ادواردز و کامارو عثمان

    اشتراک

    عثمان قرار بود بعد از حضورش در The Ultimate Fighter در اولین رویداد رسمی یو اف سی خود با لئون ادواردز روبرو شود. در دسامبر 2015، این دو در هشت ضلعی در اورلاندو، فلوریدا با هم ملاقات کردند...

  • یو اف سی فایت نایت 116 ؛ سرجیو مورائس و کامارو عثمان

    اشتراک

    عثمان یک کشتی گیر است و از دوران دبیرستان در مسابقات شرکت کرده است. با این حال، مبارز نیجریه‌ای تبار مهاجمی توانا است و عملکرد او در UFC Fight Night 116 در سال 2017 قدرت ناک اوت او را برجسته کرد.

  • یو اف سی 235 ؛ تایرون وودلی و کامارو عثمان

    اشتراک

    پس از چندین فایت قابل توجه با کارت اصلی، عثمان سرانجام در UFC 235: جونز در مقابل اسمیت در مارس 2019 موفق به کسب عنوان قهرمانی شد. عثمان برای رویداد اصلی در این PPV، قهرمان آن زمان تایرون وودلی را برای عنوان وزن سبک یو اف سی به چالش کشید.

  • یو اف سی 245 ؛ کولبی کاوینگتون و کامارو عثمان

    اشتراک

    عثمان در UFC 268 با کولبی کاوینگتون روبرو می شود، اما همه طرفداران ام ام ای / MMA می دانند که این اولین دیدار آنها نیست. در دسامبر 2019 در یو اف سی 245 این دو وارد قفس شدند، جایی که قهرمان تازه تاجگذاری شده باید برای اولین بار پس از پیروزی بر ادواردز 9 ماه قبل از آن دفاع کند.

  • یو اف سی فایت نایت 129 ؛ دمیان مایا و کامارو عثمان

    اشتراک

    کامارو عثمان ممکن است در رویداد اصلی UFC Fight Night خود مقابل دمیان مایا، آنطور که می‌خواست، اظهارات تماشایی نکرده باشد، اما در موویستار آرنا در سانتیاگو، شیلی،

  • التیمیت فایتر 28 فاینال ؛ رافائل دوس آنجوس و کامارو عثمان

    اشتراک

    کامارو عثمان، مدعی وزن سبک وزن از ابتدا تا انتها، با تصمیمی متفق القول در 5 راند نسبت به رافائل دوس آنجوس، قهرمان پیشین جهان، به موفقیتی عظیم دست پیدا کرد...

  • یو اف سی 251 ؛ خورخه ماسویدال و کامارو عثمان

    اشتراک

    فایت خورخه ماسویدال و کامارو عثمان در یو اف سی 251 در 12 ژوئیه 2020 در du Forum در یاس مارینا ابوظبی، امارات متحده عربی برگزار شد.

  • یو اف سی 258 ؛ گیلبرت برنز و کامارو عثمان

    اشتراک

    مبارزه UFC 258 شاهد رقابت گیلبرت برنز و کامارو عثمان در ابتدای سال 2021 بوده است...

  • یو اف سی 268 ؛ کولبی کاوینگتون و کامارو عثمان 2

    اشتراک

    این دومین باری است که کولبی کاوینگتون و کامارو عثمان با یکدیگر روبرو می شوند و آیا انتقامی در راه است؟...

کامارو عثمان Kamaru Usman

کامارو عثمان یا کامارودین “کامارو” عثمان یک مبارز نیجریه ای-آمریکایی ام ام ای / MMA است. او پس از ادامه کار خود در کشتی، به مبارز حرفه ای هنرهای رزمی ترکیبی تبدیل شد.

او قبلا در رشته آزاد کشتی می گرفت و همچنین بازنشسته کشتی فرنگی است. او در حال حاضر به عنوان یک مبارز در یو اف سی / UFC مشغول به کار است.

عثمان شهرت خود را به عنوان یکی از بهترین مبارزان سبک وزن تمام دوران به دست آورده است. او همچنین در رتبه‌بندی پوند به پوند فهرست شده توسط UFC (آخرین به‌روزرسانی در 23 مارس 2021) در جایگاه دوم قرار دارد.

کامارو در 11 می سال 1987 به دنیا آمد. زادگاه او اوچی در نیجریه بود. کامارو دارای ملیت آمریکایی و نیجریه ای است. کامارو در جو جیتسو برزیلی کمربند مشکی دارد.

به عنوان یک کشتی گیر، عثمان در درجه اول در وزن 84 کیلوگرم شرکت کرد و در سال 2010 عضو تیم جهانی دانشگاه ایالات متحده بود. پس از ناکامی در کسب شرایط لازم برای مسابقات تیمی المپیک 2012 ایالات متحده در کشتی آزاد، عثمان اولین بازی حرفه ای خود در MMA را در نوامبر 2012 انجام داد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های کامارو عثمان در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!