بهترین های جورج سنت پیر
بهترین های جورج سنت پیر
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های جورج سنت پیر

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1916 بار

  • یو اف سی 65 ؛ مت هیوز و جورج سنت پیر

    اشتراک

    هیوز پس از لکه دار کردن رکورد بی نقص جورج سنت پیر در UFC 50، جی اس پی همه چیز را در یو اف سی 65 تلافی می کند..

  • یو اف سی 94 ؛ بی جی پن و جورج سن پیر

    اشتراک

    مردی که باید جورج سن پیر را شکست دهد، مطمئناً باید کاملاً آماده باشد، اما احتمالاً باید در حمله خود بیشتر زمین گرا باشد...

  • یو اف سی 87 ؛ جان فیچ و جورج سنت پیر

    اشتراک

    از بین تمام مبارزاتی که GSP از طریق تصمیم گیری در طول دوران حرفه ای خود به دست آورد، عملکرد او در UFC 87 در برابر جان فیچ چشمگیرترین است....

  • یو اف سی 154 ؛ کارلوس کاندیت و جی اس پی

    اشتراک

    کاندیت با یک مجموعه مهارت کامل و قدرت نهایی انفجاری هم در حالت ایستاده و هم روی زمین، سعی کرد آزمایشی سختی برای قهرمان ارائه دهد....

  • یو اف سی 83 ؛ مت سرا و جورج سن پیر

    اشتراک

    در UFC 83 دو مبارز مت سرا و جی اس پی به مصاف هم رفتند که...

  • یو اف سی 124 ؛ جاش کوشک و جورج سنت پیر

    اشتراک

    در حالی که رویارویی UFC 124 جورج سنت پیر با جاش کوشک، هیجان انگیزترین مبارزه در تاریخ این ورزش نبود، اما به خوبی نشان دهنده درخشش GSP بود.

  • یو اف سی 111 ؛ دن هاردی و جی اس پی

    اشتراک

    جی اس پی تمام 11 تلاش خود را برای خلع او انجام داد و 26 بار از گارد بریتانیایی گذشت...

  • یو اف سی 100 ؛ تیاگو آلوز و جورج سنت پیر

    اشتراک

    مسلماً سنت پیر به کشاله ران خود در این مبارزه آسیب زد اما همچنان یک پیروزی واضح را به ارمغان آورد...

  • یو اف سی 54 ؛ فرانک تریگ و سنت پیر

    اشتراک

    با رفتن به این مبارزه، هم جی اس پی و هم فرانک تریگ اخیراً به مت هیوز، قهرمان آن زمان، شکست خورده بودند، و این مسابقه برای اثبات این موضوع ترتیب داده شد که ثابت شود چه کسی در رقابت قهرمانی قرار دارد و چه کسی باید بازی خود را تقویت کند.

  • یو اف سی 48 ؛ جی هیرون و جورج سنت پیر

    اشتراک

    طرفداران جوان هنرهای رزمی و UFC به طور کلی ممکن است از این که بدانند زمانی از جورج سنت پیر به عنوان یک مبارز تهاجمی و قدرتمند می ترسیدند شوکه شوند...

جورج سنت پیر Georges St-Pierre

جورج سنت پیر (ملقب به جی اس پی GSP)، یک رزمی کار هنرهای رزمی ترکیبی (متولد 19 مه 1981) و یکی از بهترین مبارزان ام ام ای (MMA) در تمام دوران در نظر گرفته می شود. او با رکورد 26–2 از مسابقات یو اف سی (UFC) بازنشسته شد.

قهرمان سبک وزن یو اف سی از 2006 تا 2007 و 2008 تا 2013، سنت پیر با 9 عنوان، رکورد بیشترین دفاع از عنوان را در دسته سبک وزن UFC دارد.

در سال 2017، او مایکل بیسپینگ را شکست داد و عنوان قهرمانی میان وزن را به دست آورد و چهارمین مبارز در تاریخ یو اف سی بود که عناوین را در بخش های مختلف کسب می کند.

سنت پیر در سال های 2008، 2009 و 2010 به عنوان ورزشکار سال راجرز اسپورتس نت کانادا، بهترین مبارز سال مجله کمربند سیاه ام ام ای در سال 2008، بهترین مبارز سال 2009 Sports Illustrated و جایزه جهانی MMA در سال 2009 انتخاب شد.

سنت پیر که اهل کبک است، دوران کودکی پر دردسری داشت و از هفت سالگی شروع به خواندن کلاس های کیوکوشین کاراته کرد. زمانی که 16 ساله شد، کشتی، جیو جیتسو برزیلی و بوکس را یاد گرفت. سنت پیر کار حرفه ای خود را در ژانویه 2002 در مسابقات یو اف سی با ایوان منجیوار آغاز کرد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های جورج سنت پیر در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!