مکعب بازهای سرعتی 2020
مکعب بازهای سرعتی 2020
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

مکعب بازهای سرعتی 2020

100% پسندیدن
  • 12
    بالای 12 سال
  • کارگردان :

    سو کیم

  • تعداد بازدید :

    1000 بار

داستان مکعب بازهای سرعتی The Speed Cubers

رقابت های مکعب روبیک که ورزش رقابتی حل مکعب روبیک در چند ثانیه است، در سالهای اخیر به یک پدیده جهانی تبدیل شده است. نزدیک به یک دهه در این ورزش، فلیکس زمدگس از استرالیا، بدون هیچ رقیبی به عنوان پادشاه مکعب ها و بهترین در تمام دوران شناخته می شد. هنگامی که یک رقیب ناشناس به نام مکس پارک از کالیفرنیا در سال 2017 مدال طلا را به خانه برد دنیای مکعب مبهوت ماند.

از آن زمان، صعود مکس به قله سریع و و باثبات بود به جز یک رقیب سر سخت که بر سر راه او قرار داشت: فلیکس. این دو به طور مداوم برنده می شدند و رکورد های جهانی را می زدند. در حالی که دیگری هنوز در حال رقابت است هیچکدام از این دو نمی تواند به قهرمان بی بدیل این رشته تبدیل شوند.

فلیکس و مکس به جای تبدیل شدن به دشمن یکدیگر، روابط رقابتی خود را به یک دوستی و در عین حال پیچیده تبدیل کرده اند. مکس بسیار اوتیستیک است و خانواده اش از سرعت سریع او به عنوان وسیله ای برای درمان مهارت های اجتماعی نوظهور و رشد عاطفی او استفاده می کنند.

در این مستند ما رقابت مکس و فلیکس را در آستانه مسابقات جهانی می بینیم. هر دو برای پیروزی آماده می شوند اما هر یک از آن ها می تواند عامل موفقیت دیگری هم باشد. بین دو دوست، تنها یک قهرمان می تواند وجود داشته باشد. چه کسی خواهد بود؟ اما شاید مهمتر از همه، آیا دوستی آنها در خلال این رقابت باقی خواهد ماند؟

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!