بزرگترین بازی انجام شده 2005
بزرگترین بازی انجام شده 2005
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بزرگترین بازی انجام شده 2005

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    بیل پکستون

  • تعداد بازدید :

    1363 بار

داستان فیلم The Greatest Game Ever Played

بزرگترین بازی انجام شده ، یک فیلم درام و ورزشی آمریکایی محصول سال 2005 است که بر اساس زندگی اولیه فرانسیس اویمت قهرمان گلف ساخته شده است. این فیلم توسط بیل پکستون کارگردانی شد و آخرین فیلم او به عنوان کارگردان بود. شیا لبوف نقش اویمت را بازی می کند.

این فیلم که عمدتا در سال 1913 اتفاق می افتد، درباره فرانسیس اویمت (شیا لابوف)، اولین قهرمان مسابقات آزاد گلف آمریکا است. گلف آماتور در آن دوران فقط مختص افراد ثروتمند ورزشی بود و اویمت از خانواده مهاجران ایرلندی و فرانسوی-کانادایی که بخشی از طبقه کارگر بودند، می آمد.

اویمت طرفدار سرسخت گلف باز افسانه ای انگلیسی هری وردون (استفان دیلن) بود. او در هر فرصتی روی بازی گلف خود کار می کند و به تدریج مجموعه چوب های خود را جمع می کند و در نهایت قهرمان مسابقات مدرسه ای ماساچوست می شود.

یک روز یکی از اعضای باشگاه، آقای هاستینگز (جاستین اشفورث)، از اویمت می خواهد که با او بازی کند. با کمک آقای هاستینگز و و باشگاه کادیمستر، فرانسیس شانس بازی در تورنمنت آماتور ایالات متحده را پیدا می کند. با این حال، پدرش آرتور (الیاس کوتاس) به پسرش می گوید گلف را رها کرده و شغل واقعی برای خود پیدا کند. اویمت 50 دلار برای ورود به مسابقه نیاز دارد. از این رو موافقت می کند که یک شغل واقعی پیدا کند و در صورت عدم صلاحیت دیگر هرگز گلف بازی نکند. پدرش به او پول قرض می دهد تا او در مسابقات شرکت کند اما…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!