بهترین های جان جونز
بهترین های جان جونز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های جان جونز

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    2400 بار

  • یو اف سی 165 ؛ الکساندر گوستافسون و جان جونز

    اشتراک

    بله، الکساندر گوستافسون اولین مردی بود که از نظر قد با جونز برابری کرد، اما این کافی نبود...

  • یو اف سی 182 ؛ دانیل کورمایر و جان جونز

    اشتراک

    بسیاری از مردم فکر می کردند که دانیل کورمیر این را در خود دارد که جان جونز قهرمان را از سلطنت خلع کند...

  • یو اف سی 145 ؛ رشاد ایوانز و جان جونز

    اشتراک

    باید قهرمان را با رقیب خودش یعنی رشاد ایوانز می دیدیم. چه رقابتی و چه تلخ، مهم نبود. باید ببینیم رفتارش تغییر می کند. و در نهایت، پس از حدود یک سال با کمربند محکم به دور کمرش، این کار را انجام داد.

  • یو اف سی 152 ؛ ویتور بلفورت و جان جونز

    اشتراک

    یو اف سی 152 یک مبارزه دیگر با یک وزن متوسط ​​کوچکتر بود که در حالی که هیچ کس دیگری این کار را نمی کرد، برای مبارزه با قهرمان قدم گذاشت.

  • یو اف سی 128 ؛ مائوریسیو شوگان روا و جان جونز

    اشتراک

    ما قبلاً عادت کرده بودیم که ببینیم جونز با پیروزی بر رایان بادر و استفان بونار بر وزنه‌های سبک وزن سلطه پیدا می‌کند، اما همه ما هنوز کنجکاو بودیم که ببینیم او در هنگام رقابت در برابر مائوریسیو شوگان روا چگونه عمل خواهد کرد.

  • یو اف سی 140 ؛ لیوتو ماچیدا و جان جونز

    اشتراک

    معمای لیوتو ماچیدا ممکن است قبلاً حل شده باشد، اما این باعث نشد که تعداد کمی از ما فکر نکنیم که اژدها مهارت‌هایی برای قرار گرفتن در داخل گارد قهرمان برای آزمایش دارند.

  • یو اف سی 172 ؛ گلاور تکسیرا و جان جونز

    اشتراک

    برای برخی، گلاور تکسیرا مردی بود که ساخته شد تا جلوی توقف ناپذیر را بگیرد. او آماده بود تا حمله جان جانز را متوقف کند و با سنگین‌ترین دست‌های هر جنگنده در لشکر به جلو برود.

  • یو اف سی 135 ؛ رمپیج و جان جونز

    اشتراک

    جونز که یکی از برترین عملکردها را در یک مبارزه قهرمانی داشت، یک مبارز عالی به نظر می رسید. اما به لطف 14 حریف قبلی جونز در آن زمان، ما هنوز مطمئن نبودیم که قهرمان جوان چگونه با ضربه زدن به صورت توسط یک پانچر قدرتی کنار بیاید.

  • یو اف سی 159 ؛ چایل سونن و جان جونز

    اشتراک

    مطمئناً او در بازی خودش در برابر یک کشتی گیر اثبات شده تسلط داشت. مطمئناً این به او یا UFC هیچ لطفی نکرد، با این حال، با توجه به اینکه چایل سونن یک میان‌وزن واقعی بود که برای رفع عطش خود برای طلای یو‌اف‌سی به مبارزه با عنوان قهرمانی پرداخت...

جان جونز Jon Jones

جاناتان دوایت جونز معروف به جان جونز یک رزمی کار هنرهای رزمی ترکیبی اهل آمریکا است که دو بار قهرمان سبک وزن سبک یو اف سی / UFC شده است.

او که عموماً به عنوان یکی از بزرگترین رزمی‌کاران ام ام ای / MMA در تمام دوران شناخته می‌شود، در یک خانواده متوسط ​​در نیویورک بزرگ شده است.

او مهارت های شگرف خود را به عنوان یک کشتی گیر در دوران مدرسه نشان داد و قهرمانی ایالتی را در دبیرستان یونیون-اندیکوت در شمال ایالت نیویورک به دست آورد.

او همچنین به عنوان یک خط دفاعی در فوتبال حضور داشت. در ابتدا، جونز مدرک خود را در عدالت جنایی دنبال می کرد، اما پس از آن حرفه ام ام ای / MMA او شروع شد و او کالج را رها کرد تا یک مبارز حرفه ای شود.

او اولین فایت حرفه ای خود را در آوریل 2008 در برابر برد برنارد انجام داد، مسابقه ای که با ناک اوت فنی پیروز شد. جونز در طول یک دهه فعالیت حرفه ای خود در بیشتر مسابقات خود پیروز شد و تنها شکست او به دلیل یک بازی مشکوک و تصمیم داور بود.

او دو بار قهرمان سبک وزن یو اف سی / UFC شده که هر دو بار از عنوان قهرمانی محروم شده است. اولین بار او در سال 2015 به دلیل یک پرونده کتک کاری محروم شد. او همچنین عنوان موقت را به دلیل نقض دوپینگ از دست داد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های جان جونز در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!