لالیگا 2021/22
لالیگا 2021/22
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

لالیگا 2021/22

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    1986 بار

  • رئال مادرید - بارسلونا | نیمه اول به صورت کامل | هفته بیست و نهم

    اشتراک

    رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه 0-4 به پیروزی برسد.

  • رئال مادرید - بارسلونا | نیمه دوم به صورت کامل | هفته بیست و نهم

    اشتراک

    رئال مادرید و بارسلونا در هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه 0-4 به پیروزی برسد.

  • سویا - رئال مادرید | نیمه اول به صورت کامل | هفته سی و دوم

    اشتراک

    سویا و رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در رئال موفق شد با کامبکی تماشایی در نیمه دوم با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد.

  • سویا - رئال مادرید | نیمه دوم به صورت کامل | هفته سی و دوم

    اشتراک

    سویا و رئال مادرید در هفته سی و دوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در رئال موفق شد با کامبکی تماشایی در نیمه دوم با نتیجه 2-3 به پیروزی برسد.

لالیگا 2021/22 LaLiga

فصل جدید فوتبال اسپانیا از 13 آگوست 2021 (22 مرداد 1400) شروع شد. فصل گذشته چهار تیم اتلتیکو مادرید، رئال مادرید، بارسلونا و سویا تا هفته های پایانی در کورس قهرمانی بودند. تیم های سویا و بارسلونا با نتایج ضعیفی که در چند هفته پایانی کسب کردند از کورس جا ماندند تا رقابت قهرمانی لالیگا بین دو تیم مادریدی به هفته آخر بکشد.

در نهایت این شاگردان دیگو سیمئونه بودند که توانستند عنوان قهرمانی لالیگا را کسب کنند. به نظر می رسد این فصل هم مانند فصل گذشته، شاهد رقابت تنگاتنگی برای قهرمانی باشیم.

اتلتیکو مادرید Atletico Madrid

اتلتیکو در تلاش است بعد از 71 سال بتواند در لالیگا دبل کند و به دومین عنوان قهرمانی پی در پی خود برسد. موفقیتی که با توجه وضعیت بارسلونا و رئال مادرید زیاد دور از دسترس به نظر نمی رسد.

اگر رودریگو دی پائول را کنار بگذاریم، اتلتیکو تابستان آرامی را سپری کرده است. آن ها تنها با جذب هافبک 27 ساله اودینزه، سعی در تقویت خط هافبک خود دارند. دی پائول که یکی از بهترین های سری آ بود، با 35 میلیون یورو به اتلتیکو پیوست.

البته بعید نیست اتلتیکو در روزهای پایانی نقل و انتقالات، خرید یا فروش بزرگی داشته باشد. گفته می شود سائول نیگوئز از وضعیت خود در تیم راضی نیست و شاید به یکی از تیم های لیگ برتر انگلیس بپیوندد.

رئال مادرید Real Madrid

بعد از پایان لیگ، رئال مادرید با استعفای زین الدین زیدان به شوک فرو رفت. مربی فرانسوی که زیاد به آینده تیمش با فلورنتینو پرز امیدوار نبود تصمیم به جدایی گرفت تا کارلو آنجلوتی جایگزین او شود.

رئال در این تابستان بیش ترین تغییر را در خط دفاعی خود داشت. سرخیو راموس پس از 16 سال بازی در مادرید با قراردادی آزاد به پی اس جی پیوست. زوج او در خط دفاعی، رافائل واران هم مادرید را به مقصد منچستر ترک کرد تا نگرانی هواداران رئال از دفاع تیم دوچندان شود.

البته فلورنتینو پرز در همان روز های ابتدایی نقل و انتقالات توانسته بود، داوید آلابا که بازیکن آزاد به شمار می رفت را جذب کند.

رئال، مارتین اودگارد را هم به آٰسنال فروخت تا شاید بودجه برای خرید احتمالی کیلیان امپایه مهیا شود. امباپه تنها یک سال با پی اس جی قرارداد دارد و باید دید این فصل، پرز قادر به جذب او خواهد بود یا خیر؟

بارسلونا Barcelona

بدون شک جدایی لیونل مسی از بارسلونا، بزرگ ترین اتفاق تابستان امسال در دنیای فوتبال بود. مسی که تمایل خود را برای تمدید قرارداد نشان داده بود، با توجه به قوانین لالیگا و وضع نامساعد مالی باشگاه، نتوانست در این تیم باقی بماند و به عنوان بازیکن آزاد به پی اس جی پیوست.

بارسلونا در تابستان امسال، توانست ممفیس دپای، سرجیو آگوئرو و اریک گارسیا را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند. امرسون هم با مبلغ 9 میلیون یورو به این تیم پیوست تا شاید پرونده خرید های بارسا در این تابستان به اتمام برسد.

رونالد کومان در این فصل و بدون مسی، با چالش بزرگی در لیگ رو به رو خواهد بود. باید دید او میتواند با دو رقیب مادریدی خود رقابت کند یا مانند فصل گذشته قافیه را به این دو تیم خواهد باخت.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!