لیگ قهرمانان اروپا (چمپیونزلیگ) 22-2021
لیگ قهرمانان اروپا (چمپیونزلیگ) 22-2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

لیگ قهرمانان اروپا (چمپیونزلیگ) 22-2021

100% پسندیدن
  • 13
    بالای 13 سال
  • تعداد بازدید :

    5347 بار

  • رئال مادرید - لیورپول | فول مچ + جشن قهرمانی

    اشتراک

    رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه پارک دوپرنس پاریس به مصاف هم رفتند که در نهایت رئال موفق شد با تک گل وینیسیوس به چهاردهمین قهرمانی اروپایی خود برسد.

لیگ قهرمانان اروپا (چمپیونزلیگ) 2021.22 UEFA Champions League

لیگ قهرمانان اروپا 22-2021، 67 مین فصل مسابقات فوتبال باشگاهی برتر اروپا است که توسط یوفا برگزار می شود و سی امین فصل از زمانی است که این رقابت ها از جام باشگاه های قهرمان اروپا به لیگ قهرمانان اروپا تغییر نام داده است.

فینال این فصل در ورزشگاه کرستوفسکی در سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود. قهرمان این فصل چمپیونزلیگ به طور خودکار راهی مرحله گروهی فصل آینده خواهند شد.

این فصل اولین فصل از سال 1998 تا 1999 است (آخرین فصل زمانی که جام برندگان جام یوفا برگزار شد) که در آن سه رقابت باشگاهی بزرگ اروپایی (لیگ قهرمانان اروپا ، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس اروپا) توسط یوفا برگزار می شود.

هیچ تغییری در قالب لیگ قهرمانان ایجاد نمی شود و تیم هایی که از دور مقدماتی لیگ قهرمانان حذف شده اند، به لیگ اروپا منتقل می شوند.

در 24 ژوئن 2021، یوفا پیشنهاد لغو قانون گلهای خارج از خانه در همه مسابقات باشگاهی یوفا را تصویب کرد.

بر این اساس، اگر در بازی رفت و برگشت دو تیم به تساوی برسند، برنده براساس تعداد گلهای خارج از خانه تعیین نمی شود بلکه 30 دقیقه وقت اضافی و در نهایت ضربات پنالتی برنده بازی را مشخص خواهد کرد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!