لیگ برتر انگلیس (پرمیرلیگ) 2023.24
لیگ برتر انگلیس (پرمیرلیگ) 2023.24
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

لیگ برتر انگلیس (پرمیرلیگ) 2023.24

IMDB
8 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    953 بار

  • آرسنال - لیورپول | هفته بیست و سوم

    اشتراک

    آرسنال و لیورپول در هفته بیست و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت آرسنال موفق شد با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.

  • لیورپول - منچسترسیتی | هفته بیست و هشتم

    اشتراک

    لیورپول و منچسترسیتی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم در یک بازی جذاب به تساوی 1-1 رضایت دادند.

لیگ برتر انگلیس (پرمیر لیگ) 2023.24 d

سی و دومین فصل لیگ برتر در راه است و منچسترسیتی قصد دارد به اولین باشگاه تاریخ لیگ برتر انگلیس تبدیل شود که چهار فصل متوالی عنوان قهرمانی را کسب می کند.

آیا ریخت و پاش تابستانی نایب قهرمان فصل گذشته، رویای رکورد شکنی آبی های شهر منچستر را نابود می کند؟

لوتون پنجاه و یکمین باشگاهی است که در لیگ برتر حضور دارد. آخرین بار در فصل 1991.92 در لیگ برتر بازی کرده است و قبل از شروع رقابت های لیگ برتر از کاندیدای سقوط این فصل به حساب می آید.

آیا آن ها به همراه تیم های تازه صعود کرده برنلی و شفیلد یونایتد، به اندازه کافی به تقویت تیم خود پرداخته اند تا از سقوط جلوگیری کنند؟

آرسنال

در فصل گذشته همیشه این ظن وجود داشت که کمبود عمق اسکواد آرسنال باعث از دست دادن قهرمانی خواهد شد. اگرچه آن ها پس از جام جهانی از غیبت طولانی مدت گابریل ژسوس جان سالم به در بردند اما خط دفاعی قادر به حفظ قدرت نبود.

غیبت سالیبا همزمان با مصدومیت تومیاسو مشکلات زیادی را در مقطع پایانی فصل برای آرسنال به وجود آورد.

در حالی که انتقال رکورد شکن 105 میلیون پوندی دکلان رایس در تابستان امسال سرفصل اخبار را به خود اختصاص داده است، اضافه شدن یورین تیمبر، ملی پوش هلندی همه فن حریف، به آرسنال تزریق کیفیت و عمق بسیار مورد نیاز در دفاع را داده است.

منچستریونایتد

اولین فصل اریک تن هاگ در اولدترافورد یک فصل موفقیت آمیز بود: رتبه سوم در لیگ برتر، بازگشت به لیگ قهرمانان را تضمین کرد. قهرمانی در کارابائو کاپ که اولین جام آن ها از سال 2017 بود و 42 برد در تمامی رقابت ها که بیشترین پیروزی برای هر سرمربی منچستریونایتد در اولین فصل آن ها بود.

بعید است که کار یونایتد در بازار نقل و انتقالات قبل از تعطیلات آخر هفته به پایان رسیده باشد، اگرچه احتمالاً با خرید آندره اونانا، میسون مونت و راسموس هویلون تغییر سبک بازی در منچستریونایتد این فصل را خواهیم داشت.

لیورپول

بعد از یک فصل ناامیدکننده، لیورپول در بازار نقل و انتقالات، به دنبال انقلاب در خط میانی بود. جردن هندرسون، فابینیو، جیمز میلنر، الکس اوکسلید چمبرلین و نبی کیتا همگی در تابستان امسال با 115 میلیون پوند فروخته شدند.

در ادامه الکسیس مک آلیستر و دومینیک سوبوسلای از لایپزیگ برای تقویت خط هافبک جذب شدند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!