آخرین گل
آخرین گل
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

آخرین گل

IMDB
7.1 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    پابلو گونزالس

  • تعداد بازدید :

    790 بار

  • قسمت اول - فصل 1 آخرین گل

    اشتراک

    یک دندانپزشک به مربیگری تیم فوتبال کلمبیا اتلتیکو ناسیونال کشیده می شود و تیمی از بازیکنان محلی را در میان جنگ های کارتل مواد مخدر کلمبیا در دهه 1980 جمع می کند.

  • قسمت دوم - فصل 1 آخرین گل

    اشتراک

    پیروزی در یک مسابقه فوتبال باعث ترور رئیس تیم می شود. مصرف مواد مخدر آندرس بر بازی او تأثیر می گذارد تا زمانی که کفی پا درد او را کاهش دهد....

  • قسمت سوم - فصل 1 آخرین گل

    اشتراک

    با داغ شدن جنگ بین کارتل های مدلین و کالی، آندرس و رنه برای تیم ملی کلمبیا انتخاب می شوند. این تیم یک بازی بین المللی بزرگ مقابل میلان انجام می دهد.

  • قسمت چهارم - فصل 1 آخرین گل

    اشتراک

    در حالی که تیم کلمبیا در جام جهانی بازی می کند، سلطان های مواد مخدر باشگاه و کیکی را برای پولشان تحت فشار قرار می دهند.

  • قسمت پنجم - فصل 1 آخرین گل

    اشتراک

    پابلو اسکوبار یک بازی بدنام را در زندان La Catedral بین ناسیونال و تیمی شامل زندانیان و اعضای کارتل مواد مخدر سازماندهی می کند....

  • قسمت ششم - فصل 1 آخرین گل

    اشتراک

    کلمبیا به جام جهانی 1994 صعود کرد. آندرس با نتایج غم انگیز تیم را می سازد.

داستان سریال The Final Score

داستان آندرس اسکوبار یکی از غم انگیزترین و دلخراش ترین داستان های تاریخ ورزش مدرن است. او که یک فوتبالیست پویا و بسیار مورد احترام بود، در تیم های باشگاهی کلمبیا بازی کرد و در تیم ملی صعودکننده این کشور یک رهبر بود – که با حضور در جام جهانی 1994 به اوج خود رسید.

اسکوبار در بازی مرحله گروهی مقابل آمریکا میزبان یک گل به خودی زد که منجر به پیروزی آمریکایی ها شد. دو هفته بعد، او توسط مرد مسلحی که فریاد می زد «گل!» به قتل رسید.

در مینی‌سریال جدید آخرین گل، به این رویدادها و داستان واقعی جنجال پیرامون تیم ملی فوتبال کلمبیا را  دنبال می کند. این سریال داستان های قاچاق مواد مخدر، اسرار و قتل بازیکن آندرس اسکوبار را به اشتراک می گذارد.

آخرین گل هیچ نقد رسمی از منتقدان ندارد. آی ام دی بی بر اساس امتیاز مخاطبان به سریال 7.1/10 امتیاز می دهد. بینندگان می گویند این سریال به خوبی ساخته شده است و پاسخ های مشخصی به سوالات مختلف داده شده است.

با این حال، برخی از مخاطبان احساس کردند که این سریال در بخش‌هایی از بازگویی آن کمی بیش از حد ملودراماتیک است و باعث می‌شود که بیشتر شبیه یک تله‌نوولا باشد تا مستند…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!