بهترین های مایک تایسون
بهترین های مایک تایسون
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های مایک تایسون

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    2225 بار

  • مایک تایسون و باستر ماتیس جونیور 1995

    اشتراک

    پس از اینکه تایسون در سال 1992 مجرم شناخته شد و به شش سال زندان محکوم شد، فعالیت استثنایی او در بوکس را متوقف کرد. در آن زمان، تایسون در اوج بازی خود بود و یک فوق ستاره بود. سه سال بعد، او با آزادی مشروط آزاد شد و مصمم بود که در مدت کوتاهی به رینگ بازگردد...

  • مایک تایسون و فرانسوا بوتا 1999

    اشتراک

    کسانی که حرفه تایسون را از نزدیک دنبال نکرده‌اند، احتمالاً او را به خاطر رویارویی بدنامش با ایواندر هالیفیلد می‌شناسند، جایی که او گوش تایسون را گاز گرفت. هواداران به طرز شگفت انگیزی تایسون را به خاطر آن بخشیدند و دو سال بعد، او در مقابل فرانسوا بوتا به رینگ بازگشت.

  • مایک تایسون و فرانک برونو 1989

    اشتراک

    بازی تایسون در مقابل برونو نامرتب بود. مشابه بسیاری از مبارزه های امروزی، این یکی مدام به عقب رانده می شد و به تاخیر می افتاد....

  • مایک تایسون و تروور بربیک 1985

    اشتراک

    تایسون تنها در 20 سالگی جوان و تهاجمی بود. او یک جایزه‌باز به تمام معنا بود و مطمئن شد که طرفداران ارزش پول خود را دریافت می‌کنند....

  • مایک تایسون و لری هلمز 1988

    اشتراک

    هیچ چیز مانند انرژی و برق یک مسابقه بوکس سنگین وزن نیست. هر زمان که طرفداران نام تایسون را در تیتر لاینر می دیدند، می دانستند که در معرض تجربه ای آدرنالین هستند.

  • مایک تایسون و مایکل اسپینکس 1988

    اشتراک

    تایسون زمانی که وارد مبارزه با اسپینکس شد کمربندهای عنوان WBC، WBA و IBF را در اختیار داشت، اما او قهرمان بلامنازع سنگین وزن نبود.

  • مایک تایسون و پیتر مک نیلی 1995

    اشتراک

    مک‌نیلی اولین حریف تایسون پس از چهار سال دوری از ورزش پس از دستگیری بود...

  • مایک تایسون و مارویس فریزر 1986

    اشتراک

    پس از ظهور تایسون، پدر مارویس، جو فریزر را به شدت مورد توجه قرار دادند و اصرار داشت که پسرش از همان ابتدا به تایسون حمله خواهد کرد تا اینکه سعی کند به راندهای بعدی راه پیدا کند...

  • مایک تایسون و میچ گرین 1986

    اشتراک

    این مبارزه اولین حضور تایسون در MSG بود که یکی از اجزای مهم بازاریابی تایسون به یک جاذبه جهانی بود.

مایک تایسون Mike Tyson

مایکل جرارد تایسون بوکسور حرفه ای سابق آمریکایی است که از سال 1985 تا 2005 در مسابقات شرکت کرد. در اوایل کار خود به “آیرون مایک” و “کید دینامیت” ملقب شد و بعدها به عنوان “بدترین مرد در جهان” شناخته شد.

تایسون به عنوان یکی از بزرگترین بوکسورهای سنگین وزن تمام دوران در نظر گرفته می شود. او به عنوان قهرمان بلامنازع سنگین وزن جهان از سال 1987 تا 1990 سلطنت کرد.

تایسون در 19 مبارزه حرفه ای اول خود با ناک اوت پیروز شد، 12 تای آنها در راند اول بود. تایسون با کسب اولین کمربند خود در سن 20 سال، چهار ماه و 22 روز، رکورد جوانترین بوکسور تاریخ را دارد که عنوان سنگین وزن را به دست آورده است.

او اولین بوکسور سنگین وزنی بود که عناوین WBA، WBC و IBF را به طور همزمان به دست آورد و همچنین تنها ورزشکاری بود که آنها را بصورت متوالی کسب کرد.

تایسون به خاطر سبک وحشیانه و ترسناک بوکس و همچنین رفتار جنجالی خود در داخل و خارج از رینگ معروف بود.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های مایک تایسون در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!