جنگ برای سربلندی 2014
جنگ برای سربلندی 2014
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

جنگ برای سربلندی 2014

IMDB
6.6 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    توماس کارتر

  • تعداد بازدید :

    635 بار

داستان فیلم When the Game Stands Tall 2014

جنگ برای سربلندی یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۴ به کارگردانی توماس کارتر و با بازی جیم کاویزل در نقش مربی باب لادوسر، لورا درن در نقش بیو لادوسر، مایکل چیکلیس در نقش کمک مربی تری ایدسون و الکساندر لودویگ در نقش کریس رایان است.

طرح مربوط به رکورد 151 بازی 1992-2003 فوتبال دبیرستانی است که توسط دبیرستان د لا سال کنکورد، کالیفرنیا، ثبت شده است. این فیلم اقتباسی از کتابی به همین نام نوشته نیل هیز است که در سال 2003 منتشر شده است.

باب لادوسر، مربی دلاساله اسپارتانز، تماشای قهرمانی تیمش در فصل شکست ناپذیر خود در سال 2003 است. طبق سنت، سالمندان داستان های خود را در مورد معنای تیم برای آنها به اشتراک می گذارند.

جونیورها، از جمله پسر لادوسر، دنی، با کاپیتان تیم، کریس رایان، که شانس شکستن رکورد ایالت کالیفرنیا برای بیشترین تعداد تاچ داون های حرفه ای را دارد، موفقیت شان را جشن می گیرند.

بورلی، همسر لادوسر، در طی بحثی در مورد قبول پیشنهاد مربیگری در سطح کالج به او می‌گوید که وقت کافی را برای خانواده‌اش نمی‌گذراند. در یک جلسه تقسیم بین مربیان، لادوسر متهم به تقلب از طریق بورسیه تحصیلی یا روش های دیگر برای به دست آوردن بهترین بازیکنان در منطقه است…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!