گل 2006
گل 2006
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گل 2006

IMDB
6.7 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    دنی کانن ، مایکل وینترباتم

  • تعداد بازدید :

    414 بار

داستان فیلم گل 2006 Goal

گل! (منتشر شده با عنوان گل! رویا آغاز می شود در ایالات متحده) یک فیلم درام ورزشی بریتانیایی محصول سال 2005 به کارگردانی دنی کانن و با بازی کونو بکر در نقش سانتیاگو مونز است.

باشگاه های برتر فوتبال این فیلم توسط مایک جفریز، مت بارل و مارک هافام بر اساس فیلم‌نامه‌ای توسط مایک جفریز، آدریان بوچارت، دیک کلمنت و ایان لا فرنایس تهیه شده است.

این فیلم با همکاری کامل فیفا ساخته شده است که یکی از دلایل استفاده از تیم ها و بازیکنان واقعی در طول فیلم است. قرارداد 50 میلیون دلاری که بین تولیدکنندگان و آدیداس منعقد شد، در آن زمان، بزرگترین معامله بین یک برند شرکتی و یک تولید فیلم بود.

این فیلم در 1 اکتبر 2005 در سینما اکران شد. به طور کلی نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و در باکس آفیس ضعیف عمل کرد و 27.6 میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجه 33 میلیون دلاری فروخت.

سانتیاگو مونیز، یک مهاجر مکزیکی بدون مدارک که در بخش باریو در لس آنجلس زندگی می کند، یک فوتبالیست ماهر است که در تعطیلات آخر هفته برای تیم محلی خود بازی می کند و رویای بازی حرفه ای را در سر می پروراند.

سانتیاگو، پسر یک باغبان، با پدرش هرنان، مادربزرگش مرسدس و برادر کوچکترش سزار زندگی می کند. او در یک رستوران چینی به عنوان پسر بچه کار می کند و در عین حال برای امرار معاش به باغبانی پدرش نیز کمک می کند….

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!