تبانی ؛ یک کمدی فوتبالی 2020
تبانی ؛ یک کمدی فوتبالی 2020
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

تبانی ؛ یک کمدی فوتبالی 2020

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    کارل ون دن برگ

  • تعداد بازدید :

    903 بار

داستان فیلم Fixed A Football Comedy

همه چیز با بازی دوستانه افسانه ای فوتبال بین بحرین و توگو شروع می شود که در سپتامبر 2010 برگزار شد. این یک بازی افسانه ای به دلیل خود مسابقه است؛ نتیجه، تحقق و روند مسابقه (گل های رد شده، زمان بازی خالص و غیره).

چگونه ممکن بود که یک مسابقه رسمی فیفا با یک تیم کاملاً جعلی برگزار شود؟ چگونه ممکن بود که حتی افراد نزدیک به آن اطلاعی نداشته باشند؟

حتی بازیکنان، مربیان و مسئولان هیچ سرنخی نداشتند تا زمانی که سازندگان مستند با داستان واقعی آن مسابقه مواجه شدند. در تبانی، یک کمدی فوتبالی، همه بازیکنان کلیدی نقش خود را در داستان بازی دوستانه فیفا بین بحرین و توگو توضیح می‌دهند.

اگرچه خود مسابقه را می توان یک کمدی خنده دار فوتبالی دانست، اما عواقب آن اصلا خنده دار نیست. اول از همه، این مسابقه تاثیر چشمگیری بر بازیکنان و مربی توگو داشته است.

آنها تا به امروز از عواقبی که در آن زمان نمی توانستند حدس بزنند، رنج می برند. در کنار این، این مسابقه برای نحوه سازماندهی و اجرای فساد در ورزش به طور عام و به طور خاص تجهیز مسابقات مثال زدنی است.

سازندگان این مستند موفق شدند تصویری روشن و ساده را به نمایش بگذارند که بسیار فراتر از تأثیرگذاری صرف بر نتیجه یک مسابقه ورزشی است…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!