گازشو بگیر 2020
گازشو بگیر 2020
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

گازشو بگیر 2020

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    اوون ترور

  • تعداد بازدید :

    1348 بار

داستان فیلم گازشو بگیر 2020 Go Karts

گازشو بگیر که با نام گو کارت نیز شناخته می‌شود، یک فیلم درام ورزشی از نوجوانان استرالیایی است که در سال ۲۰۱۹ به کارگردانی اوون ترور در اولین کارگردانی فیلم بلندش ساخته شد.

در این فیلم ویلیام لادر، فرانسیس اوکانر و ریچارد راکسبورگ در نقش‌های اصلی حضور دارند. این فیلم شبیه به داستان فیلم درام هنرهای رزمی ژاپنی سال 2010 بچه کاراته بود.

این فیلم بر اساس جامعه مسابقات کارتینگ در استرالیای غربی ساخته شده است و در مورد قهرمانی در مسابقات کارتینگ ملی صحبت می کند و در مورد پسری بوده که برای رسیدن به رویای قهرمانی در مسابقات قهرمانی کارتینگ ملی باید بر مشکلات بزرگ و بی پروایی خود غلبه کند.

جک و مادر مجردش کریستی به یک شهر کوچک در غرب استرالیا نقل مکان می کنند. جک خاطره دردناک خود را با از دست دادن پدرش هوپر بر اثر سرطان تسکین می دهد و برای چالشی سخت آماده می شود.

این فیلم، با نام اصلی گو!، در جشنواره فیلم CinefestOZ 2019 نمایش داده شد و در 16 ژانویه 2020 در استرالیا در سینماها اکران شد.

تحت عنوان گو کارت، این فیلم در 13 مارس 2020 به استثنای استرالیا و نیوزلند در سراسر جهان به نتفلیکس اضافه شد و با نظرات متفاوت منتقدان مواجه شد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!