بهترین های کیمی رایکونن
بهترین های کیمی رایکونن
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های کیمی رایکونن

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1380 بار

  • گرندپری فرمول یک استرالیا 2001

    اشتراک

    با نگاهی به گذشته، چگونه کسی انتظار داشت؟ راننده ای که تنها 23 مسابقه اتومبیلرانی و سه تست فرمول 1 به نام خود دارد، در اولین مسابقه خود برای یک تیم متوسط ​​ظاهر می شود و در اولین مسابقه خود در رده امتیازات به پایان می رسد.

  • گرندپری فرمول یک آمریکا 2018

    اشتراک

    رایکونن که بعد از لوئیس همیلتون در آستین در رده دوم استارت قرار داشت، با لاستک اولتراسافت هایی که برای ورود به Q3 استفاده کرده بود، مسابقه را آغاز کرد. از نظر برنامه ریزی برای مسابقه ایده آل نیست، اما...

  • گرندپری فرمول یک ژاپن 2007

    اشتراک

    پیام تاخیر مسابقه توسط چارلی وایتینگ، مدیر مسابقه ای به تیم فراری به این معنی بود که رایکونن و هم تیمی اش ماسا قبل از شروع مسابقه سیل آسا به روی لاستیک اینترمدیت رفتند...

  • گرندپری فرمول یک استرالیا 2013

    اشتراک

    یک بار دیگر لمس ظریف رایکونن به لاستیک هایش باعث پیروزی شد. راننده فنلاندی لوتوس خود را در رتبه هفتم قرار داد، اما در سرعت مسابقه ای هیچکس نتوانست با او برابری کند، زیرا سایر خودروها لاستیک های خود را نابود کردند.

  • گرندپری فرمول یک ابوظبی 2012

    اشتراک

    مسابقه ای که در آن رایکونن یکی از معروف ترین رادیوهای خود را ابداع کرد، اولین مسابقه پس از دو سال وقفه او از فرمول یک در رالی بود.

  • گرندپری فرمول یک موناکو 2005

    اشتراک

    از نظر سرعت لاستیک خوری که رایکونن در ابتدا با آن نام خود را بر زبان ها آورد، می‌توان گفت که سال 2005 اوج «مرد یخی» است.

  • گرندپری فرمول یک بلژیک 2004

    اشتراک

    در طول یک سال پر فراز و نشیب برای مک لارن، باب مک‌کنزی، روزنامه‌نگار ادعا کرد که اگر این تیم در مسابقه‌ای در آن سال برنده شود، برهنه دور سیلورستون می‌دوید. رایکونن این کار را کرد...

  • گرندپری فرمول یک ژاپن 2005

    اشتراک

    همانطور که در بالا ذکر شد، بسیاری از بهترین لحظات رایکونن هنگام مواجهه با بزرگترین مصیبت ها ساخته شده اند. سوزوکا '05 احتمالا نمونه بارز این است....

  • گرندپری فرمول یک مجارستان 2012

    اشتراک

    رایکونن در تعیین خط مجارستان پنجم شد و هم تیمیش رومن گروژان دوم شد. اما، نه برای اولین بار در سال 2012 (مثلاً گرندپری بحرین)، سرعت مسابقه ای و حفظ لاستیک های او باعث شد تا او در رقابت باشد...

  • گرندپری فرمول یک بلژیک 2009

    اشتراک

    خلاصه ای از عملکرد کیمی در گرندپری بلژیک در سال 2009؛ بهترین ماشین را در اختیار نداشتند اما با مدیریت توانستند پیروز شوند...

  • گرندپری فرمول یک مالزی 2003

    اشتراک

    اولین فصل رایکونن در فرمول 1 آنقدر چشمگیر بود که همه نگرانی ها در مورد بی تجربگی او به زودی از بین رفت - به طوری که ران دنیس این راننده 21 ساله را برای جایگزینی میکا هاکینن انتخاب کرد...

  • گرندپری فرمول یک برزیل 2007

    اشتراک

    با رفتن به رقابت عنوان قهرمانی در سال 2007، تعداد کمی از مردم در مورد کیمی رایکونن صحبت می‌کردند، در عوض، تمام تمرکز روی زوج مک‌لارن همیلتون و آلونسو بود، که نبرد تلخی برای عنوان قهرمانی در فصل تازه‌کار همیلتون در فرمول 1 داشتند.

کیمی رایکونن Kimi Räikkönen

کیمی رایکونن یا مرد یخی فرمول یک در سال 1987 کارتینگ را شروع کرد و پس از چندین موفقیت در سری فنلاندی به رقابت در سطح بین المللی صعود کرد.

اولین قدم او در مسابقات اتومبیل رانی آزمایشی بود: پس از چند شروع در سری فرمول رنو بریتانیا در سال 1999، او به این نتیجه رسید که شاسی مایگال او بیش از حد غیررقابتی است و به کارتینگ بازگشت.

او دوباره در بریتانیا ظاهر شد تا در فستیوال فرمولا فورد شرکت کند و سپس برنده سری زمستانی فرمول رنو شد.

در سال 2000، دیوید رابرتسون با مالک تیم فرمول 1، پیتر سائوبر تماس گرفت و استعداد جوان او را تشویق کرد. سائوبر متقاعد شد که رایکونن را به مدت سه روز در موجلو آزمایش کند.

ساوبر تصمیم گرفت او را در سال 2001 در تیم قرار دهد و همین مقدمه آغاز فعالیت او در فرمول یک بود و در ادامه به تیم مک لارن رفت و در نهایت با فراری در 2007 عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد.

کیمی که بیشترین استارت تاریخ مسابقات را در اختیار دارد در نهایت در پایان فصل 2021 فرمول یک با تیم آلفارومئو-سائوبر از مسابقات خداحافظی کرد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات / ریس های کیمی رایکونن در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!