بهترین های کین ولاسکوئز
بهترین های کین ولاسکوئز
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های کین ولاسکوئز

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    2003 بار

  • یو اف سی 146 ؛ آنتونیو سیلوا و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    کین ولاسکوئز چیزهای زیادی برای اثبات در UFC 146 داشت. او در اولین دفاع از عنوان قهرمانی خود قهرمانی سنگین وزن را به جونیور دوس سانتوس باخته بود و برای بازگشت به عنوان قهرمانی به یک برد بزرگ نیاز داشت.

  • یو اف سی 110 ؛ آنتونیو نوگیرا و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    کین ولاسکوئز با ثبت رکورد 7-0 خود را در یک جریان داغ دید. او با اسطوره پراید، آنتونیو رودریگو نوگوئرا در حذفی عنوان قهرمانی روبرو خواهد شد. نوگوئرا در هشت مبارزه از ده مبارزه اخیر خود پیروز شده بود و همچنین با قدرت به میدان می آمد.

  • یو اف سی 121 ؛ براک لزنر و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    پس از شکست دادن یک اسطوره در نوگوئرا، ولاسکوئز به قهرمان سنگین وزن یو اف سی / UFC براک لزنر توجه کرد. ولاسکوئز و لزنر هر دو دارای شجره نامه های قابل توجهی در کشتی بودند، بنابراین طرفداران انتظار داشتند که در طول مبارزه از آن استفاده شود.

  • یو اف سی 155 ؛ جونیور دوس سانتوس و کین ولاسکوئز 2

    اشتراک

    کاین ولاسکوئز اولین شکست دوران حرفه ای خود را در اولین دفاع از عنوان سنگین وزن یو اف سی / UFC از جونیور دوس سانتوس متحمل شد. دوس سانتوس او را ناک اوت کرده بود و ولاسکوئز به دنبال انتقام بود.

  • یو اف سی 166 ؛ جونیور دوس سانتوس و کین ولاسکوئز 3

    اشتراک

    10 ماه بعد از قسمت دوم، این سه گانه کامل می شود. کاین ولاسکوئز عنوان سنگین وزن یو اف سی را به خطر انداخت و در یکی از شدیدترین مبارزات عنوان سنگین وزن تا به حال، او نیاز داشت تا دوس سانتوس را کنار بگذارد.

  • یو اف سی 200 ؛ تراویس براون و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    ولاسکوئز از سال 2010 تا 2015 قهرمان سنگین وزن UFC بود. در دوران طولانی حرفه ای خود، با مصدومیت دست و پنجه نرم می کرد و این مصدومیت ها او را برای ماه ها و سال ها دور از قفس نگه داشته است. پس از از دست دادن عنوان قهرمانی در ژوئن 2015، ولاسکوئز یک سال از مبارزات دور شد...

  • یو اف سی 160 ؛ آنتونی سیلوا و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    یو اف سی 160 برای دومین بار شاهد فایت آنتونی سیلوا و ولاسکوئز بوده است...

  • یو اف سی 104 ؛ بن راثول و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    بن راثول و کین ولاسکوئز یک مبارزه دیدنی را در یو اف سی 104 رقم زدند...

  • یو اف سی 99 ؛ چیک کنگو و کین ولاسکوئز

    اشتراک

    چیک کنگو و کین ولاسکوئز در یو اف سی 99 به مصاف یکدیگر رفتند که ...

کین ولاسکوئز Cain Velasquez

کین ولاسکوئز یک رزمی کار ام ام ای یا هنرهای رزمی ترکیبی مکزیکی-آمریکایی است که بیشتر به خاطر دو بار قهرمانی در مسابقات یو اف سی با شکست دادن براک لزنر و جونیور دوس سانتوس شناخته می شود.

او در حال حاضر در رده بندی رسمی سنگین وزن UFC در رتبه سوم قرار دارد. یو اف سی / UFC او را به عنوان یکی از ترسناک ترین و همچنین محبوب ترین مبارزان ام ام ای / MMA توصیف می کند.

او لقب «کاردیو کین» را به خاطر استقامت فوق‌العاده‌اش به دست آورد که به او اجازه می‌دهد بی‌امان با پرخاشگری مبارزه کند. او همچنین به خاطر قدرت تک مشتش معروف است.

او معمولاً در مبارزات خود یا با ضربه مشت یا تصمیم برنده می شود و به دنبال تسلیم شدن نیست.

او در کودکی با فداکاری های پدرش که به طور غیرقانونی از مرز آمریکا و مکزیک در جستجوی زندگی بهتر عبور کرد، انگیزه داشت. او از پدرش آموخت که با سخت کوشی و تلاش پیگیر می توان به هر هدفی دست یافت.

او که به میراث مکزیکی خود افتخار می کند، هر بار که می جنگد پرچم مکزیک را حمل می کند. او حتی با وجود اینکه خیلی مسلط نیست، می تواند اسپانیایی صحبت کند.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های کین ولاسکوئز در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!