بهترین های والنتینو روسی
بهترین های والنتینو روسی
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های والنتینو روسی

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1681 بار

  • مسابقه موتوجی پی بریتانیا 2000

    اشتراک

    اولین پیروزی کلاس برتر شماره 46. پس از یک شروع وحشتناک از ردیف جلو در شرایط خیس، روسی در فصل 500 سی سی و تازه کاری خود یک مسترکلاس تولید کرد.

  • مسابقه موتوجی پی چک 2003

    اشتراک

    زمانی که روسی و جیبرناو رو در روی هم قرار گرفتند و دوکاتی ها تروی بایلیس و لوریس کاپیروسی در جلو نیز در حال رقابت بودند، یک مسابقه دیدنی در چک رقم خورد...

  • مسابقه موتوجی پی استرالیا 2003

    اشتراک

    پس از ضربه پنالتی 10 ثانیه ای به دلیل عبور از زیر پرچم های زرد، روسی برای فرار از چنگ لوریس کاپیروسی که در تلاش برای گرفتن قهرمان بود، سرعتی دیوانه وار را ایجاد کرد...

  • مسابقه موتوجی پی آفریقای جنوبی 2004

    اشتراک

    روسی پس از تغییر شوک آور به یاماها از هوندا برای فصل 2004 به بعد، یکی از احساسی‌ترین پیروزی‌های دوران حرفه‌ای خود را به دست آورد که در اولین مسابقه خود برای کارخانه ژاپنی بر روی پله‌های بالای سکو ایستاد.

  • مسابقه موتوجی پی اسپانیا 2005

    اشتراک

    روحیه جنگندگی و بی رحمی روسی در دور افتتاحیه فصل 2005 خود را نشان داد زمانی که...

  • مسابقه موتوجی پی بریتانیا 2005

    اشتراک

    این ایتالیایی در یک نبرد حماسی چهار نفره برای برتری ظاهر شد و توانست یاماها خود را در شرایط بد آب و هوایی در پیست هدایت کند...

  • مسابقه موتوجی پی آلمان 2006

    اشتراک

    نیکی هیدن، مارکو ملاندری و دنی پدروسا همگی در مقابل روسی تسلیم شدند، قبل از اینکه او یک مسترکلاس دفاعی برگزار کند تا پیروزی را قطعی کند.

  • مسابقه موتوجی پی هلند 2007

    اشتراک

    والنتینو روسی از یاماها پس از نبردی عالی دیگر با رقیب قهرمانی جهانش، کیسی استونر، در یک مسابقه فوق‌العاده در صدر قرار گرفت.

  • مسابقه موتوجی پی آمریکا 2008

    اشتراک

    روسی مقابل استونر یکی از بزرگترین نبردهای MotoGPدر تمام دوران را پدید آورد. ایتالیایی و استرالیایی در دوئلی پا به پای یکدیگر رفتند که برای مدت طولانی در خاطره ها باقی خواهد ماند.

  • مسابقه موتوجی پی کاتالونیا 2009

    اشتراک

    یک رویارویی فراموش نشدنی از روسی و لورنزو. هم تیمی های یاماها در دورهای آخر در بارسلونا، همه چیز رقابت را به پیچ آخر رساندند...

  • مسابقه موتوجی پی هلند 2013

    اشتراک

    بازگشت به رده های بالا برای روسی در اولین فصل بازگشتش با یاماها، مسابقه ای که در آن خورخه لورنزو یکی از قهرمانانه ترین سواری هایی را که تا به حال دیده ایم به نمایش گذاشت...

  • مسابقه موتوجی پی آرژانتین 2015

    اشتراک

    آرژانتین میزبان مسابقه خیره‌کننده‌ای بود زیرا استراتژی‌های مختلف تایر باعث شد تا والنتینو در مراحل پایانی با برتری مارکز را پشت سر بگذارد و این دو در دور ماقبل آخر با هم درگیر شدند.

  • مسابقه موتوجی پی هلند 2015

    اشتراک

    روسی در مقابل مارکز 2.0 در سال 2015. یک پیروزی دیگر برای دکتر در آخرین پیچ در دور پایانی با غلبه بر مارک مارکز از رپسول هوندا در کلیسای جامع سرعت.

والنتینو روسی Valentino Rossi

والنتینو روسی ملقب به دکتر یک موتورسوار حرفه ای ایتالیایی بوده که به عنوان قهرمان چندگانه موتوجی پی و اسطوره این ورزش شناخته می شود.

در بین بسیاری از موتورسواران، روسی به عنوان یکی از بزرگترین موتورسواران موفق تمام دوران در نظر گرفته می شود، که 9 قهرمانی مسابقات گرندپری را به نام خود دارد که هفت مورد آن در کلاس برتر یا موتو جی پی / 500 سی سی بوده است.

او همچنین تنها مسابقه‌دهنده در مسابقات موتورسواری است که در 400 جایزه بزرگ یا بیشتر شرکت کرده است، و در تمام دوران حرفه‌ای خود با شماره 46 بر موتور سوار شده است. او قبلاً درخواست کرده بود که این شماره در فصول آینده استفاده شود و بازنشسته نشود.

ولنتینو روسی برای تیم های رپسول هوندا، یاماها و دوکاتی مسابقه داده است و در نهایت در فصل 2021 موتوجی پی از مسابقات بازنشست شد.

رسی در مراسم اهدای جوایز پس از پایان فصل 2021 به عنوان یک افسانه رسمی توسط فدراسیون جهانی موتورسواری به تالار مشاهیر موتوجی پی معرفی شد.

او مالک تیم VR46 است که در موتو2 شرکت می کند و قرار است در طول سال 2022 در موتو جی پی شرکت کند.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات / ریس های والنتینو روسی در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!