آتزوری ؛ راهی به ومبلی 2021
آتزوری ؛ راهی به ومبلی 2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

آتزوری ؛ راهی به ومبلی 2021

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    مانوئل ماندولزی

  • تعداد بازدید :

    1102 بار

داستان مستند آتزوری 2021 Azzurri: Road to Wembley

فیلم آتزوری راهی به ومبلی یک مستند ورزشی است که داستان پیروزی تیم فوتبال ایتالیا در برابر انگلیس در مسابقات قهرمانی اروپا 2020 که در ومبلی برگزار شد را به تصویر می کشد.

این مستند پرطرفدار که در نتفلیکس پخش شده است، ۶۲ دقیقه است. این فیلم به کارگردانی مانوئل مادولسی، و با بازیگری اعضای اصلی تیم آتزوری روایت می شود. دیالوگ های فیلم عمدتا به زبان ایتالیایی است و شما می توانید با زیرنویس فارسی این مستند را در موتوراسپورتیو مشاهده کنید.

تماشای مستند آتزوری لذت بخش است، صرف نظر از اینکه یک طرفدار فوتبال هستید یا نه. کارگردان کار فوق العاده ای در ساده سازی پیچیدگی های هر بازی فوتبال انجام داده تا آن را برای هر نوع بیننده ای مناسب کند.

این مستند با کلیپی از بازی فینال آتزوری و انگلیس شروع می شود و تنش و هیجان محسوس اعضای تیم و مربی تیم فوتبال ایتالیا را به تصویر می کشد. اولین کلیپ با تشویق به پایان می رسد زیرا آتزوری گل نهایی خود را به انگلیس می زند و آنها را قهرمان مسابقات یورو 2020 می کند. گزارشگر احساساتی می شود و با افتخار اعلام می کند که این دومین بار است که ایتالیا پس از سال 1968 برنده می شود…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!