آرسن ونگر ؛ شکست ناپذیر 2021
آرسن ونگر ؛ شکست ناپذیر 2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

آرسن ونگر ؛ شکست ناپذیر 2021

100% پسندیدن
  • 12
    بالای 12 سال
  • کارگردان :

    گابریل کلارک - کریستین ژانپیر

  • تعداد بازدید :

    2567 بار

داستان مستند آرسن ونگر: شکست ناپذیر

کمتر مربی در تاریخ فوتبال وجود دارد که توانسته باشد به دستاوردهای آرسن ونگر برسد. میراث او منحصر به فرد است اما پیش از این هرگز داستان خود را به زبان خودش تعریف نکرده است. این فیلم با عنوان «آرسن ونگر: شکست ناپذیر»، حرفه یکی از بزرگترین سرمربیان تاریخ فوتبال را به نمایش در می آورد که توسط خودش بیان می شود.

این مستند در انگلستان، فرانسه و روستای زادگاه آرسن ونگر در دوتلنهایم، توسط گروه رسانه‌ای نواه، خالق برخی از تحسین‌برانگیزترین مستندهای ورزشی سال‌های اخیر، فیلمبرداری شده است.

درباره فیلم Arsene Wenger Invincible 2021

کارگردانان این اثر ،گابریل کلارک (کارگردان مستند یافتن جک چارلتون) و کریستین ژانپیر با استفاده از فیلم‌های آرشیوی دیده نشده، چهره‌ای واقعاً مرموز از این سرمربی که به فوتبال اعتیاد داشت را نشان می‌دهند. این اعتیاد هم نیروی محرکه ای برای آرسن محسوب می شد و هم نقص کشنده ای برای او بود.

این فیلم که در پس‌زمینه فصل تاریخی «شکست‌ناپذیر» آرسنال در سال‌های 2003/04 ساخته شده است، درباره اولین و تنها زمانی است که یک تیم کل پریمیر لیگ را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

مستند آرسن ونگر: شکست ناپذیر دوران انقلابی‌ ونگر در آرسنال و جنبه‌های احساسی و شخصی او را منعکس می‌کند. هم چنین تلاطمی که خروج جنجالی او را پس از 22 سال احاطه کرد.

در این اثر، بزرگترین رقیب ونگر در آن زمان، سر الکس فرگوسن و بازیکنان ستاره‌ای که دوران حرفه‌ای آنها تحت تأثیر مربی فرانسوی قرار گرفت، از جمله تیری آنری، پاتریک ویرا، دنیس برکمپ، ایان رایت، امانوئل پتی و رابرت پیرس حضور دارند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!