مشکل با منحنی 2012
مشکل با منحنی 2012
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

مشکل با منحنی 2012

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    رابرت لورنز

  • تعداد بازدید :

    1040 بار

درباره فیلم 2012 Trouble with the Curve

مشکل با منحنی، یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی رابرت لورنز و بازی کلینت ایستوود، امی آدامز، جاستین تیمبرلیک، متیو لیلارد و جان گودمن است. داستان فیلم پیرامون یک استعدادیاب سالخورده بیسبال است که دخترش در سفر استعدادیابی به او ملحق می شود.

یک سال پس از اکران، این فیلم مورد شکایت سرقت ادبی از سوی تهیه کننده ای قرار گرفت که ادعا می کرد شریک سابق وی پس از مشاجره، فیلمنامه ای ناتمام را به سرقت برده است و با مدیر برنامه خود و برادران وارنر توطئه کرده است تا آن را به عنوان یک اثر ناشناخته نسبی معرفی کند.

داستان فیلم مشکل با منحنی

گاس لوبل (کلینت ایستوود) یک استعدادیاب بیس بال است. تیمی که در آن کار می کند به فکر بازنشسته کردن او می افتد. او از آنها می خواهد به یک سفر استعدادیابی دیگر برود تا خودش را ثابت کند.

دوست او ، پیت کلاین (جان گودمن)، از دختر گاس، میکی (امی آدامز) می پرسد که آیا او می تواند همراه پدرش به سفر برود تا مراقب حال او باشد؟ زیرا چشم هایش در حال از بین رفتن است. دکتر به گاس می گوید که باید چشم هایش را درمان کند اما او اصرار دارد که وظیفه استعدادیابی خود را انجام دهد.

میکی تصمیم می گیرد کار خود را رها کند تا با پدرش همراه شود. در طی این سفر میکی با جانی (جاستین تیمبرلیک) آشنا می شود. جانی و میکی به یکدیگر علاقه نشان می دهند و …

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!