تسلیم ناپذیر 2009
تسلیم ناپذیر 2009
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

تسلیم ناپذیر 2009

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    کلینت ایستوود

  • تعداد بازدید :

    1296 بار

درباره فیلم تسلیم ناپذیر 2009

تسلیم ناپذیر، یک فیلم درام ورزشی محصول سال 2009 به کارگردانی کلینت ایستوود و بازی مورگان فریمن و مت دیمون است.

فریمن و دیمون به ترتیب در نقش نلسون ماندلا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی و فرانسوا پینار بازی می کنند. فرانسوا کاپیتان تیم اتحادیه راگبی آفریقای جنوبی بود.

تسلیم ناپذیر در 11 دسامبر 2009 در ایالات متحده منتشر شد. این عنوان به نام الهه رومی Invictus اشاره دارد و ممکن است در لاتین به عنوان “شکست ناپذیر” یا “فاتح نشده” هم ترجمه شود. Invictus همچنین عنوان شعری از ویلیام ارنست هنلی، شاعر انگلیسی (1849-1903) است که در فیلم به آن اشاره شده است.

این فیلم با نظرات مثبت فراوانی روبرو شد. نامزدی اسکار برای فریمن (بهترین بازیگر مرد) و دیمون (بهترین بازیگر نقش مکمل مرد) از جمله موفقیت های تسلیم ناپذیر به شمار می آید.

داستان فیلم Invictus

این فیلم داستان واقعی الهام بخشی را نشان می دهد که چگونه نلسون ماندلا (مورگان فریمن) با تیم کاپیتان راگبی آفریقای جنوبی، فرانسوا پینار (مت دیمون) به اتحاد کشورشان کمک کردند. ماندلا، رئیس جمهور تازه انتخاب شده می داند که ملتش در پی آپارتاید از نظر نژادی و اقتصادی دچار اختلاف شده اند. ماندلا با اعتقاد به اینکه می تواند مردم خود را از طریق زبان جهانی ورزش گرد هم آورد، تیم راگبی آفریقای جنوبی را با حضور در مسابقات جام جهانی راگبی 1995 همراهی می کند.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!