بویکا ؛ شکست ناپذیر (تمام قسمت ها)
بویکا ؛ شکست ناپذیر (تمام قسمت ها)
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بویکا ؛ شکست ناپذیر (تمام قسمت ها)

  • رزمی فیلم
  • بلغارستان - آمریکا - 2016
  • اکشن - درام - ورزشی
72% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    ایزاک فلورنتین - تودور چاپکانوف

  • تعداد بازدید :

    13301 بار

  • شکست ناپذیر 1 (2002)

    اشتراک

    وقتی جرج ، قهرمان سنگین وزن که برای تجاوز محکوم شده است، به زندان میفتد، یک گانگستر مقیم زندان مسابقه ای بین جرج و هاتچنز، قهرمان فعلی زندان را ترتیب می دهد.

  • شکست ناپذیر 2 ؛ آخرین پایمرد (2006)

    اشتراک

    قهرمان سابق بوکس جهان جرج، برای انجام کاری به روسیه سفر میکند اما حوادثی برای وی رخ می دهد که او را به یکی از زندان های روسیه می‌برد و او برای آزادی خودش مجبور به مبارزه در رینگ می‌شود

  • شکست ناپذیر 3 ؛ رستگاری (2010)

    اشتراک

    یوری بویکا پس از آن که در مسابقه توسط جرج شکست میخورد و از ناحیه پا به شدت آسیب می‌بیند از مسابقات کناره گرفته است و به نظافت زندان مشغول است در این حال مسابقات زندانیان برگزار می شود و به نفر اول جایزه ازادی داده می شود بویکا علارغم اسیب دیدگی برای مسابقات داوطلب می شود و ...

  • بویکا ؛ شکست ناپذیر 4 (2016)

    اشتراک

    یوری بویکا برای راه یافتن به مسابقات اروپایی باید حریفی سرسخت را از پیش رو بردارد اما در مبارزه ناخواسته باعث مرگ وی می شود. سپس برای دلجویی و بخشش از همسر حریفش راهی روسیه می‌شود و برای کمک به وی مجبور به مسابقه برای کسی می‌شود که بخاطر بدهی حریف مرده اش همسر او را آزار می‌دهد و ...

کالکشن فیلم بویکا ؛ شکست ناپذیر Boyka Undisputed

شکست ناپذیر، یک فیلم اکشن – ورزشی آمریکایی است که اولین مجموعه آن در سال 2002 توسط والتر هیل نوشته، تهیه و کارگردانی شده است. نخستین مجموعه آن که وسلی اسنایپس و وینگ ریمز در آن به ایفای نقش پرداخته اند، در 23 آگوست 2002 در ایالات متحده منتشر شد. این فیلم در گیشه ضعیف عمل کرد و نظرات متفاوتی از منتقدان دریافت کرد. با این وجود بعداً در بازار ویدئوهای خانگی موفق شد و قسمت های بعدی آن نیز در سال های بعد ساخته شد.

سری دوم شکست ناپذیر به کارگردانی ایزاک فلورنتین و بازی مایکل جی وایت، اسکات ادکینز، الی دانکر و بن کراس در سال 2006 ساخته شد.

قسمت سوم شکست ناپذیر هم مانند قسمت دوم به کارگردانی ایزاک فلورنتین ساخته شد. داستان این قسمت چند سال بعد از وقایع سری دوم روی می دهد.

کارگردان موفق قسمت دوم و سوم این مجموعه یعنی ایزاک فلورنتین، به دلیل درگذشت غم انگیز همسرش ،نتوانست کارگردانی این قسمت را برعهده بگیرد اما در پروژه به عنوان تهیه کننده باقی ماند. در این قسمت هم اسکات ادکینز در نقش یوری بویکا بازی می کند.

داستان فیلم شکست ناپذیر

داستان فیلم چند ماه پس از وقایع فیلم قبلی روی می دهد. رزمی کار، یوری بویکا اکنون مردی آزاد است و مدیری به نام کریل دارد. او هنوز در مسابقات زیرزمینی در کیف اوکراین، شرکت می کند. در یک مسابقه، بویکا به طور تصادفی حریف خود ویکتور را می کشد. او دچار عذاب وجدان می شود و به این فکر می کند که برای چه چیزی می جنگد.

پس از اینکه متوجه می شود که ویکتور دارای همسری به نام آلما است، بویکا به کریل می گوید که گذرنامه جعلی تهیه کند و برای ملاقات آلما به روسیه می رود. در شهر دروونی روسیه، بویکا متوجه می شود که آلما به رئیس جنایتکارش، زوراب بدهکار است. آلما در یک مرکز اجتماعی زندگی می کند و به عنوان پیشخدمت در باشگاه مبارزه زیرزمینی زوراب به او خدمت می کند.

زوراب اکنون در جستجوی یک رزمی کار ماهر است تا در باشگاه خود بجنگد. بویکا می خواهد به آلما در پرداخت بدهی خود کمک کند، بنابراین او با زوراب معامله می کند که در ازای آزادی آلما برای او می جنگد. زوراب موافقت می کند و به بویکا پیشنهاد می دهد که در سه مسابقه بجنگد…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!