فینال کنفرانس ان بی ای 2023
فینال کنفرانس ان بی ای 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

فینال کنفرانس ان بی ای 2023

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    1293 بار

  • بازی اول لیکرز - ناگتس

    اشتراک

    لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس در بازی اول فینال کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد حریف خود را شکست دهد و نخستین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی دوم لیکرز - ناگتس

    اشتراک

    لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس در بازی دوم فینال کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد حریف خود را شکست دهد و دومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی سوم لیکرز - ناگتس

    اشتراک

    لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس در بازی سوم فینال کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد حریف خود را شکست دهد و سومین پیروزی خود در سری را کسب کند.

  • بازی چهارم لیکرز - ناگتس

    اشتراک

    لس آنجلس لیکرز و دنور ناگتس در بازی چهارم فینال کنفرانس غرب به مصاف هم رفتند که در نهایت دنور موفق شد حریف خود را شکست دهد و چهارمین پیروزی خود در سری را کسب کند.

فینال کنفرانس غرب 2023 Western Conference Finals

ناگتس با رتبه بهتر در فصل عادی و مزیت بازی خانگی وارد این سری می شود. لیکرز در ابتدای فصل شرایط مناسبی نداشت تا اینکه تریدهای ارزشمندی در میانه فصل انجام داد.

آن ها لبران جیمز و آنتونی دیویس را با شوت‌زنان و مدافعان محاصره کردند و مهم تر از آن، لبران و دیویس از بند مصدومیت رها شدند تا لیکرز دوباره به شرایط آرمانی برگردد.

دنور ناگتس در راند اول پلی آف، کار سختی مقابل تیمبرولوز نداشت و به راحتی از سد این حریف گذشت. در راند دوم آن ها با فینیکس سانز روبرو شدند.

سانز برای پیروزی مقابل ناگتس به چیزی بیشتر از درخشش کوین دورنت و دوین بوکر نیاز داشت. در نهایت ناگتش موفق شد در شش بازی و با درخشش فوق ستاره خود، نیکولا یوکیچ به پیروزی برسد.

در سوی دیگر لس آنجلس لیکرز در راند اول، از سد ممفیس گریزلیز گذشت تا فصل برای جا مورنت و هم تیمی هایش خیلی زود به اتمام برسد. حریف لیکرز در راند دوم، رقیب قدیمی لبران جیمز، استفن کری بود.

پس از یک سری جذاب و تماشایی، لیکرز موفق شد با عملکرد دفاعی خیره کننده آنتونی دیویس و با تکبه بر نیمکت درخشانش از سد گلدن استیت وریرز بگذرد.

فینال کنفرانس شرق 2023 Eastern Conference Finals

شاید روی کاغذ، شانس سلتیکس برای پیروزی در این بازی بسیار بیشتر باشد. آن ها در فصل عادی عملکرد بهتری نسبت به هیت داشتند، از این رو از مزیت بازی خانگی بهره می برند. اما چه کسی است که نداند ورژن پلی آف جیمی باتلر با هیچ تیمی شوخی ندارد.

سلتیکس در راند اول از سد آتلانتا هاکس گذشت. در راند دوم همه چیز به آسانی راند اول پیش نرفت. آن ها با فیلادلفیا سونتی سیکرز روبرو شدند. تیمی که با تکبه بر ام وی پی لیگ، جوئل امبید و جیمز هاردن تا یک قدمی حذف سلتیکس هم پیش رفت.

پس از کش و قوس های فراوان، سرنوشت این سری به بازی هفتم کشیده شد. در بازی هفتم، بوستون سلتیکس موفق شد با درخشش خارق العاده جیسون تیتم به پیروزی برسد و راهی فینال کنفرانس شود.

در سوی دیگر، میامی هیت که با عبور از پلی این به پلی آف رسیده بود، در راند اول با میلواکی باکس روبرو شد. آن ها در یک سری غیرمنتظره، کار باکس را در پنج بازی تمام کردند و راهی راند دوم شدند.

در راند دوم، جیمی باتلر و هم تیمی هایش به مصاف نیویوک نیکس رفتند. عملکرد خوب دفاعی و درخشش باتلر، میامی را در شش بازی به پیروزی رساند تا آن ها برای بار دیگر به فینال کنفرانس شرف راه یابند.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2023 اینجا کلیک کنید.

3 دیدگاه
  • حمید آئینی
    حمید آئینی

    چرا مسابقات بسکتبال رو اینقدر دیر رو سایت میزارید الان 5 ساعت هستش که بازی تموم شده ولی هنوز نیومده تو سایت مثل اینکه سایت فقط برای فرمول 1 هستش

    *****

    درود و وقت بخیر. تمام تلاشمون اینه تا جایی که سرعت آپلود و ارتباط با اینترنت بین الملل اجازه بده، مسابقات در اسرع وقت در سایت قرار داده بشه.

  • حمید آئینی
    حمید آئینی

    سلام به همه مسئولان زحمت کش سایت

  • Bbccc
    Bbccc

    بازی امروز قرار نمی‌دهید ؟؟

    ****
    درود. قرار داده شد.

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!