موتوجی پی 2023
موتوجی پی 2023
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

موتوجی پی 2023

IMDB
7 از 10
87% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    17401 بار

  • مسابقه موتوجی پی پرتغال 2023

    اشتراک

    موتورسوار دوکاتی که مسابقه موتو جی پی پرتغال 2023 را از رده دوم آغاز کرده بود، به عنوان اولین موتورسوار از خط پایان عبور کرد در حالیکه از سمت ماوریک وینالس با موتور آپریلیا فشارهایی را تحمل میکرد.

  • مسابقه موتوجی پی آرژانتین 2023

    اشتراک

    بزکی با سلطه بر مسابقه موتوجی پی آرژانتین 2023، اولین پیروزی خود و تیم والنتینو روسی را در مسابقات به دست آورد، در حالی که قهرمان جهان، فرانچسکو باگنایا تصادف کرد...

  • مسابقه موتوجی پی آمریکا 2023

    اشتراک

    موتورسوار ال سی آر، پس از اینکه فرانچسکو باگنایا تصادف کرد، به طلسم پیروزی هوندا در موتوجی پی با اولین پیروزی در مسابقه آمریکا 2023 پس از 539 روز پایان داد.

  • مسابقه موتوجی پی اسپانیا 2023

    اشتراک

    باگنایا در مسابقه پرتنش موتوجی پی اسپانیا 2023 که در دور ابتدایی به دلیل حادثه فابیو کوارتارارو و میگل اولیویرا با پرچم قرمز همراه بود، برد بیندر را شکست داد.

  • مسابقه موتوجی پی فرانسه 2023

    اشتراک

    مارکو بزکی، موتورسوار وی آر 46 دوکاتی در مسابقه موتوجی پی فرانسه 2023 که پر از تصادف بود، به عنوان پیروز 1000مین گرندپری لقب گرفت در حالیکه فرانچسکو باگنایا، پیشتاز جدول قهرمانی با تصادف کنار رفت.

  • مسابقه موتوجی پی ایتالیا 2023

    اشتراک

    پکو از دوکاتی در گرندپری موتوجی پی ایتالیا 2023 هتریک کرد و در مسابقه یکشنبه به پیروزی رسید، در حالی که مارک مارکز دوباره در نبرد سکو تصادف کرد.

  • مسابقه موتوجی پی آلمان 2023

    اشتراک

    پرامک دوکاتی در یک دوئل هیجان انگیز در مسابقه موتوجی پی آلمان 2023، پیروزی را از فرانچسکو باگنایا ربود و با اختلاف اندک 0.064 ثانیه ای از خط پایان عبور کرد.

  • مسابقه موتوجی پی هلند 2023

    اشتراک

    مدافع قهرمانی جهان با پیروزی در مسابقه روز یکشنبه موتوجی پی هلند 2023 در آسن، برتری خود را در جدول امتیازی افزایش داد.

  • مسابقه موتوجی پی بریتانیا 2023

    اشتراک

    اسپارگارو با سبقت از فرانچسکو باگنایا در آخرین دور، در مسابقه دراماتیک موتوجی پی انگلیس 2023 از رده دوازدهم به پیروزی رسید.

  • مسابقه موتوجی پی اتریش 2023

    اشتراک

    فرانچسکو باگنایا از دوکاتی پس از سلطه بر گرندپری موتوجی‌پی اتریش، پیشتازی خود را در مسابقه ادامه داد تا سومین دبل اسپرینت/مسابقه خود را در فصل 2023 بدست آورد.

  • مسابقه موتوجی پی کاتالونیا 2023

    اشتراک

    الکس اسپارگارو یک پیروزی تاریخی را همراه آپریلیا با نتیجه 1-2 در مسابقه موتوجی پی کاتالونیا اسپانیا 2023 بدست آورد، در حالیکه مسابقه به دلیل تصادفی که منجر به بستری شدن فرانچسکو باگنایا شده بود، با پرچم قرمز مواجه شد.

  • مسابقه موتوجی پی سن مارینو 2023

    اشتراک

    مارتین از پرامک دوکاتی با پیروزی در مسابقه موتوجی پی سن مارینو 2023 امیدهای قهرمانی خود را زنده نگه داشت در حالی که دنی پدروسا با کی تی ام خود درخشید.

  • مسابقه موتوجی پی هند 2023

    اشتراک

    مارکو بزکی، موتورسوار وی آر 46، در افتتاحیه مسابقه موتوجی پی هند 2023، یک پیروزی بدون دردسر را به دست آورد و تصادف فرانچسکو باگنایا باعث شد تا رقابت قهرمانی همچنان ادامه داشته باشد.

  • مسابقه موتوجی پی ژاپن 2023

    اشتراک

    مارتین با پیروزی در مسابقه موتوجی پی ژاپن 2023 که به دلیل باران کوتاه شده بود، یک قدم دیگر در جدول امتیازات قهرمانی به فرانچسکو باگنایا نزدیک شد.

  • مسابقه موتوجی پی اندونزی 2023

    اشتراک

    باگنایا از دوکاتی پس از تصادف خورخه مارتین، یک پیروزی حیاتی را در مسابقه موتوجی پی اندونزی 2023 از رتبه سیزدهم خط استارت به دست آورد تا دوباره پیشتازی جدول قهرمانی را از آن خود کند.

  • مسابقه موتوجی پی استرالیا 2023

    اشتراک

    یوهان زارکو در نهایت اولین پیروزی خود را در مسابقه موتوجی پی استرالیا 2023 با یک اوج هیجان انگیز در دور آخر با سبقت از هم تیمیش، خورخه مارتین بدست آورد.

  • مسابقه موتوجی پی تایلند 2023

    اشتراک

    خورخه مارتین از پرامک دوکاتی با نگه داشتن برد بیندر، برنده مسابقه موتوجی پی تایلند 2023 شد، اما یک پنالتی دیرهنگام باعث شد فرانچسکو باگنایا به مقام دوم برسد و فاصله قهرمانی کمتر شود.

  • مسابقه موتوجی پی مالزی 2023

    اشتراک

    انیا باستیانینی با موتور دوکاتی روز یکشنبه در مسابقه موتوجی پی مالزی 2023 به اولین پیروزیش از گرندپری سال گذشته آراگون رسید، در حالی که هم تیمیش فرانچسکو باگنایا برتری خود را در جدول قهرمانی افزایش داد.

  • مسابقه موتوجی پی قطر 2023

    اشتراک

    فابیو دی جیانانتونیو، موتورسوار گرسینی دوکاتی اولین پیروزی خود را بالاتر از مدعی قهرمانی در مسابقه موتوجی پی قطر 2023 به دست آورد.

  • مسابقه موتوجی پی والنسیا 2023

    اشتراک

مسابقات موتوجی پی 2023 MotoGP

موتوجی پی قدیمی ترین و حرفه ای ترین مسابقات قهرمانی جهان موتورسواری محسوب می‌شود و موتوجی پی 2023 نیز 75مین فصل این رقابت هاست که زیر نظر فدراسیون بین المللی موتورسواری برگزار می شود.

سوزوکی در پایان فصل گذشته از کلاس موتو جی پی کنار رفت و دو موتورسوارش به تیم های دیگر پیوستند؛ جوان میر به رپسول هوندا رفت تا هم تیمی مارک مارکز شود و الکس رینز نیز جایگزین الکس مارکز در ال سی آر هوندا شد.

جک میلر از تیم قهرمان، دوکاتی جدا شد و به تیم سابق خود، کی تی ام ردبول پیوست تا جایگزین میگل الیویرا شود. انیا باستیانینی جانشین موتورسوار استرالیایی در دوکاتی شد.

مسابقات اسپرینت در تمامی گرندپری ها برگزار خواهند شد و تقریباً 50٪ از کل مسافت مسابقه خواهد بود. امتیازها به 9 نفر برتر بر اساس 12–9–7–6–5–4–3–2–1 تعلق می‌گیرد.

سازندگان و کارخانه های موتورسازی که در موتوجی پی 2023 شرکت خواهند داشت عبارتند از؛ هوندا، دوکاتی، یاماها، کی تی ام و آپریلیا.

مارک مارکز، فابیو کوارتارارو، فرانچسکو بگنایا و جوان میر از جمله مدعی های قهرمانی در این فصل برترین کلاس موتورسواری خواهند بود..

11 دیدگاه
  • mostafa kabiri
    mostafa kabiri

    فقط شما درک دارید نھ؟؟؟ھر کسی گفت روسی بھترھ شما جبھء گرفتین!!!!!

  • Ehsan
    Ehsan

    دوستان بحث موتو جی پی یک کل بسیار قدیمی میان اسپانیا و ایتالیا کاری هم به مارکز و روسی نداره مارکز نمی‌دید که دوباره یک ایتالیایی قهرمان بشه و تمام تلاششون کرد که هموطنش قهرمان بشه و کارش از نظر کسی که نه ایتالیایی باه نه اسپانیایی درست نبود ب هر حال کسی از توانایی مارکز بی خبر نیست

  • Jivaeri
    Jivaeri

    بذارید ختم کلام رو‌بگم ، من به عنوان‌کسی که از سال ۲۰۰۰ کل مسابقات موتو جی پی رو دیدم اینو‌میگم ، از یو تیوب پیدا کردم یا دانلود کردم یا خریدم دیدم و‌کل مستند های مربوط به موتور سواری رو‌هم نگا کردم واقعا میگم ، درسته میشه طرفدار مارکز نباشی ولی شکی در استعدادش نیست و یه نابغه ست ، ولی والنتینو روسی اگه از اول تماشاش میکردین و مسابقاتش رو میدیدن ، متوجه می شدین که چه موتور سوار مافوق بشریه ، مثلا جوون که بود از رده های دهم به پایین تو‌هر مسابقه میومد اول میشد و با اون سنش موتور سوارهای باسابقه رو حذف میکرد و تو هیچ‌مسابقه ای باعث نشد که تو سبقت گرفتنش کسی زمین بخوره یا با نامردی ازش سبقت بگیره ، به نظر شما دلیل این که این همه طرفدار تو‌دنیا داره چیه ؟ الان هم که بازنشسته شده پرچم هاش تو‌مسابقه دیده میشه و بساری عاشقش هستن ، دلیلش اینه که با اینکه رقابت طلب بود ولی همیشه اخلاق جوان مردی رو‌هم رعایت میکرد ، در مورد سال ۲۰۱۵ هم بگم که مارکش به تمام معنا مقابل روسی نامردی کرد و‌نذاشت که قهرمان بشه کلا به روسی میپیچید و‌اذیتش میکرد و تو‌مسابقه آخر هم پشت لرنزو‌وایساد و سبقت نگرفت تا امتیاز لرنزو‌به قهرمانی برسه که این هم شد و باعث شد بسیاری تو‌دنیا ازش متنفر بشن

  • حسین فتحی
    حسین فتحی

    اصلا نیازی نمیبینم مارکز بخواد مقام بیاره! همین ک فقط تو مسابقات شرکت کنه، شاهد ی دنیای متفاوت از موتو جی پی خواهیم بود…

  • Maria Khalse
    Maria Khalse

    کاربر nazi شاید بخاطر سنتون باشه که طرفداره مارکز هستید .اما یه سوال سال 2015 روسی دنبال قهرمانی سال بود و مارکز هیچ شانسی نداشت .مسابقه مالزی 2015 رو ببینید اگر دلیلی برای زمین زدن مارکز توسط روسی پیدا کردید بگید .مارکز سر پیچ با 120 کیلومتر دچار اشتباه میشه اما روی موتور میمونه اونوقت با ضربه زانو روسی افتاد .همین حالا خوده لورنزو هم اعتراف میکنه که شب قبلش با مارکز تو هتل بودن و اون کلی از روسی برای مارکز گفته ولی فکرشم نمیکرده فرداش اونجوری واکنش نشون بده و با روسی درگیر بشه . خود روسی هم همیشه گفته مسایلی هست اما فعلا نمیگه شاید تا بیست سال دیگه که مارکز بازنشسته بشه .من از 2003 تا حالا موتور سواری بهتر از مارکز ندیدم این شکی نیست ولی تو بچه بودن و متاسفانه حسادت اون به روسی که شاید موتور محرکه خوب بودنش هم بوده شکی نیست . امیدوارم سال دیگه اماده باشه چون الان رقابتش با یسری دیوونه مثل خودش دیدنی میشه

  • Maria Khalse
    Maria Khalse

    من چون تمام مسابقات روسی و دیدم و طرفدارشم وقتی مارکز هم شروع کرد پیگیرشم .از همون ابتدا مشخص بود سبک سواری مارکز جوریه که سالم بازنشسته نمیشه اما روسی خیلی کمتر ریسک میکرد فقط تا اونمقدار که لازم بود فشار میاورد . دلیل عجوبه بودن مارکز همینه کههیچ کس نمیتونه در حد اون از جونش بگذره .در ضمن شکی نیست فصل ۲۰۱۵مارکز بچه بازی در اورد .با وجود اینکه دو تا قهرمانی داشت تو اون سن به شدت میخواست رکورد روسی و بزنه ولی مصدومیتش رفع بشه شک نکنید میکنه اینکارو چون منم بهتر ازش ندیدم هنوز کارایی که میکنه روی موتور قابل قیاس نیست با بقیه .الان موتورسوارای دیگه همون کاری که اون با روسی کرد و باهاش میکنن

  • مصطفی 6
    مصطفی 6

    خدایی نگین این حرفو بهت میخندن… مقایسه روسی و مارکز مثه مقایسه شیر و کفتاره… بابا جان من چهل تریلی نمیتونن فقط اسم روسی رو بکشن چه برسه به اینکه بیایی دربارش حرف بزنی و اونو با مارکز مقایسه کنی…

  • Nazi
    Nazi

    کاربر Javan بهت پیشنهاد میکنم مستند مارک مارکز با تمام قوا رو ببیبی :/واقعا نمیدونم بعضیاتون این نظراتو از کجا میارید 😂😂روسی تو همون سال وقتی مارک داشت ازش سبقت میگرفت با پاش به مارک زد و باعث شد بخوره زمین . دقیقا چندتا مسابقه قبل از پایان فصل و اون موقع به شدت فشار رسانه ای رو مارک بود چرا چون روسی تو کنفرانس مارک رو متهم کرد . اگر موتور و رایدر برتر باشن نیاز به هیچ جنگولک بازی نیست .روسی اگه میتونیست و موتور یاماها تواناییش رو داشت از مارک سبقت میگرفت و رده کسب میکرد .نمیتونی ضعف خودتو پای کسی بندازی . تو مسابقه اینجوریه ک تو سریع و باهوش باشی و دچاره حادثه نشی رده کسب میکنی . اگه اینجوریه ک نفر سوم مثلا میگه اره دو نفر جلویی نزاشتن سبقت بگیرم ازشون اول بشم 😂😂و خب واقعا تو زمینه موتور جی پی هیییییچ خبرگزاری تو ایران کار نمیکنه . حق میدم اینقدر انحراف از واقعیت زیاد باشه

  • Javad
    Javad

    من به یه چیز اعتقاد دارم که خدا هوای بنده هاش داره …سال 2015 مارکز جلوی روسی تو مسابقه مالزی گرفت اذیت کرد لورنز مسابقه رو ببره تا روسی نتونه دهمین قهرمانی جهانش کسب کنه..تو مسابقه والنسیا میتونین لورنزو ببره ولی این کار نکرد تا روسی قهرمان نشه…مارکز تقاص اون کارش داره پس میده…احترام هم بهش قائلم

  • Nazi
    Nazi

    کاربرmajid44بنظرم شما هیچ درک و شناختی از موتوجی پی ، مارک مارکز و واقعیت این روزهای موتو جی پی ندارید، مارکز ی نابغست و وقتی موتورش قابل رقابت با دوکاتی نیست مجبوره با امسال ریسک های مستبقه ی پرتغال خودش رو جلو بکشه ک گاهی جوابه و گاهی حادثه !

بارگذاری بیشتر
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!