سفر قاره ای پل هالیوود
سفر قاره ای پل هالیوود
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

سفر قاره ای پل هالیوود

IMDB
7.5 از 10
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    پل هالیوود

  • تعداد بازدید :

    1501 بار

  • قسمت اول - فصل 1 سفر قاره ای پل هالیوود

    اشتراک

    پل هالیوود از ایتالیا دیدن می کند تا بفهمد چه چیزی باعث می شود که این کشور در مورد ماشین ها خوش بین شود و بفهمد که چه چیزی باعث می شود ماشین ها و نحوه رانندگی آنها منعکس کننده شخصیت ملت ایتالیا باشد.

  • قسمت دوم - فصل 1 سفر قاره ای پل هالیوود

    اشتراک

    پل هالیوود از آلمان بازدید می کند تا بفهمد که چه چیزی باعث می شود ماشین ها و نحوه رانندگی آنها منعکس کننده شخصیت ملت آلمان باشد.

  • قسمت سوم - فصل 1 سفر قاره ای پل هالیوود

    اشتراک

    پل هالیوود از فرانسه بازدید می کند تا بفهمد که چه چیزی باعث می شود که این کشور در مورد ماشین ها بی تفاوت باشد. ماشین هایی که آنها می سازند و نحوه رانندگی آنها چگونه شخصیت فرانسه را منعکس می کند؟ پل برخی از مبتکرانه‌ترین و عجیب‌ترین خودروهایی را که تا به حال ساخته شده را می‌راند.

داستان سریال Paul Hollywood’s Big Continental Road Trip

پل هالیوود که بازیگر و نانوا اهل لیورپول بوده در تلاش است تا بفهمد محبوب ترین خودروهای سه کشور بزرگ اروپایی چگونه هویت ملت و ارتباط با فرهنگ آنها را بیان می کنند.

این سریال مستند سه قسمتی با بازی پل هالیوود، بازیگر، سرآشپز مشهور و علاقه مند به خودرو به بررسی خودروها، رانندگان و مشخصات خودروهای سه کشور اروپایی و نحوه همسویی آنها با هویت و فرهنگ ملت شان می پردازد.

هالیوود در این مینی سریال سرگرم کننده شما را به یک تور رانندگی در ایتالیا، آلمان و فرانسه می برد. این مستند ترکیب مناسبی از طنز، تاریخ و رانندگی دارد.

در نظر منتقدان سریال مستند سفر قاره ای پل هالیوود آمده است که:

“پل واقعاً لذت خود را از ماشین ها در حین رانندگی نشان می دهد. دیدن همه ماشین های فانتزی و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها و نحوه ساخت آنها بسیار سرگرم کننده است.

دیدن یک سرآشپز علاقه مند به ماشین در یک برنامه خودرویی سرگرم کننده بوده و یادگیری بیشتر در مورد کشورها و فرهنگ های اروپایی نیز لذت بخش است.”

1 دیدگاه
  • Siavash Sohrab
    Siavash Sohrab

    برنامه جالبیه.لطفا زیرنویس قسمت سوم بزارید

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!