روایت قهرمانی فرمول1 2012
روایت قهرمانی فرمول1 2012
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

روایت قهرمانی فرمول1 2012

IMDB
7 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    980 بار

داستان مستند روایت قهرمانی فرمول1 2012

فیلم مستند روایت قهرمانی فرمول1 2012 به چالش رقابت برای عنوان قهرمانی در این فصل می پردازد که بین سباستین فتل از تیم ردبول و راننده فراری، فرناندو آلونسو بوده است.

اوایل فصل جنجالی و جذاب دنبال می‌شد و هفت راننده مختلف در هفت مسابقه اول پیروز شدند. رکوردی که در گرندپری اروپا توسط راننده ای به نام فرناندو آلونسو از فراری نقض شد و او با دومین پیروزی خود به عنوان یک مدعی قهرمانی ظاهر شد.

آلونسو در هفت مسابقه بعدی همچنان برتری خود را در قهرمانی حفظ کرد و سومین پیروزی خود را در آلمان به دست آورد و در بریتانیا، ایتالیا و سنگاپور روی سکو ایستاد.

با این حال، کنار رفتن پرهزینه دور اول در بلژیک و ژاپن به رقبای او اجازه داد تا از پس آن بر بیایند و سباستین فتل مدافع قهرمانی جهان – مانند آلونسو که دو بار قهرمان شده بود – در شانزدهمین مسابقه فصل پیشتاز شد.

فتل نیز در طول فصل با مشکلاتی روبرو شد. برخورد با راننده لپی باعث شد تا او در مالزی مسابقه را خارج از امتیازات به پایان برساند، در حالی که مشکل الترناتور در گرندپری اروپا و ایتالیا به قیمت امتیازهای ارزشمند و محرومیت از تعیین خط ابوظبی تمام شد و او مسابقه را از پیت لین شروع کرد….

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!