پشت پرده فیفا 2022
پشت پرده فیفا 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

پشت پرده فیفا 2022

IMDB
7.5 از 10
100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • کارگردان :

    دنیل گوردون

  • تعداد بازدید :

    616 بار

  • قسمت اول - پشت پرده فیفا فصل 1

    اشتراک

    در سال 2015، 14 عضو اجرایی فیفا به ظن فساد دستگیر شدند. تحقیقات در مورد چگونگی انتخاب کشور میزبان جام جهانی آغاز می شود.

  • قسمت دوم - پشت پرده فیفا فصل 1

    اشتراک

    جوزف سپ بلاتر به عنوان رئیس فیفا یک پیروزی مشکوک به دست آورد. از آنجایی که آفریقای جنوبی به عنوان میزبان جام 2010 انتخاب شده است، شایعات پیرامون جک وارنر، مدیر اجرایی، می چرخد.

  • قسمت سوم - پشت پرده فیفا فصل 1

    اشتراک

    پس از بردهای غیرمنتظره روسیه و قطر در مناقصه های جام جهانی 2018 و 2022، تراکنش های متفاوتی آشکار شد که حاکی از رشوه و خیانت است.

  • قسمت چهارم - پشت پرده فیفا فصل 1

    اشتراک

    چاک بلیزر برای فرار از زندان معامله می کند. سپ بلاتر با یک انتخاب مجدد مواجه است. از آنجایی که فیفا به دنبال احیای چهره خود است، سوالاتی در مورد آینده آن باقی می ماند.

داستان سریال FIFA Uncovered 2022

از مبارزات قدرت گرفته تا سیاست جهانی، این سریال با کاوش در فیفا تاریخچه شطرنجی این سازمان و آنچه برای میزبانی جام جهانی نیاز است را نشان می دهد.

فوتبال مدرن که از سال 1974 شروع شد، یعنی نمایشی که از شرکت در آن احساس آزاردهنده ای می کنید، زیرا مانند خیلی چیزهای دیگر هر روز کمتر در مورد شادی به نظر می رسد و بیشتر در مورد پول است.

قبلاً یک لباس کوچک محلی بود، تعداد انگشت شماری مرد با کت و شلوار که با خوشحالی جام جهانی را که صرفاً مسابقات فوتبال بود، سازماندهی می کردند.

اما، در زمان رئیس جدید، ژائو هاولانژ، بودجه ای برای گسترش جهانی این بازی وعده داده شد و بدون وجودد پول نقد در حساب فیفا، قراردادهای حمایت مالی امضا شد.

جایی که سریال پشت پرده فیفا امتیاز بالایی کسب می‌کند، تصویری ساده از فیفا در دوران بلاتر است که نشان‌دهنده یک ناخوشی گسترده‌تر در اواخر قرن بیستم است: مردان قدرتمندی که توسط منافع تجاری در معرض خطر قرار گرفته‌اند، اما توسط سیستم‌هایی محافظت می‌شوند که تضمین می‌کنند مسئولیت‌پذیری یک توهم است.

2 دیدگاه
  • saeed ebrahimi
    saeed ebrahimi

    بازم قرار نگرفته روی لینگ زیرنویس میزنی فایل قسمت سوم باز میشه

    —-
    با سلام، مجددا بررسی بفرمایید و اگر مشکلی وجود داشت از طریق پشتیبانی با ما مطرح کنید.

  • saeed ebrahimi
    saeed ebrahimi

    سلام قسمت دوم زیرنویس نداره چرا؟

    —–
    درود و وقت بخیر … قرار گرفت.

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!