بهترین های اندی ماری
بهترین های اندی ماری
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های اندی ماری

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    587 بار

  • اوپن امریکا 2012 ؛ جوکوویچ و اندی ماری

    اشتراک

    فینال انفرادی مردان اوپن امریکا در سال 2012، اندی موری نواک جوکوویچ مدافع عنوان قهرمانی را با نتایج ۷–۶، ۷–۵، ۲–۶، ۳–۶، ۶–۲ شکست داد و برنده مسابقه شد.

  • دور چهارم ویمبلدون 2008 ؛ ریچارد گاسکه و ماری

    اشتراک

    مسابقه ای که شهرت اندی ماری را برای هرگز تسلیم نشدن ایجاد کرد....

  • المپیک 2012 ؛ راجر فدرر و ماری

    اشتراک

    چهار هفته پس از باخت دلخراش در فینال ویمبلدون مقابل فدرر، ماری بدون شک بهترین بازی دوران حرفه ای خود را برای کسب اولین عنوان جهانی خود انجام داد...

  • نیمه نهایی اوپن استرالیا 2013 ؛ فدرر و ماری

    اشتراک

    ماری با رفتن به دومین عنوان اسلم متوالی، تنها پیروزی اسلم خود را بر فدرر به دست آورد. اگرچه پنج ست طول کشید، اما...

  • فینال ویمبلدون 2013 ؛ جوکوویچ و ماری

    اشتراک

    مهمترین مسابقه دوران حرفه ای ماری راهی مناسب برای تنیس باز اسکاتلندی برای پایان دادن به سلطنت 77 ساله فرد پری به عنوان آخرین برنده انفرادی مردان بود. او در تمام طول بازی فوق العاده بود.

اندی ماری Andy Murray

اندی ماری یک تنیس‌باز حرفه‌ای بریتانیایی اهل اسکاتلند است. او به مدت 41 هفته در رتبه اول جهان توسط انجمن تنیس حرفه ای (ای تی پی) قرار گرفت و در سال 2016 به عنوان شماره 1 به سال خود پایان داد.

ماری سه عنوان انفرادی گرند اسلم، دو عنوان در ویمبلدون (2013 و 2016) را به دست آورده است. و یکی در اوپن امریکا (2012)، و به یازده فینال بزرگ رسیده است.

ماری که در اصل توسط مادرش جودی و برادر بزرگترش جیمی کوچینگ میشد (مربی او بودند)، در سن 15 سالگی به بارسلونا نقل مکان کرد تا در آکادمی سانچز-کازال تمرین کند.

او کار حرفه ای خود را در زمانی آغاز کرد که راجر فدرر و رافائل نادال خود را به عنوان دو بازیکن برتر تنیس مردان معرفی کردند.

ماری بلافاصله در تور ATP به موفقیت دست یافت و اولین بازی خود را در سال 2007 در 19 سالگی انجام داد. در سال 2010، ماری و نواک جوکوویچ به فدرر و نادال در بین چهار نفر برتر ملحق شدند، گروهی از بازیکنانی که در دهه 2010 بر تنیس مردان تسلط داشتند.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات تنیس اندی ماری در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!