ان بی ای 23 – 2022
ان بی ای 23 – 2022
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

ان بی ای 23 – 2022

89% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    3801 بار

  • وریرز - هاکس (13 دی 1401)

    اشتراک

    گلدن استیت وریرز و آتلانتا هاکس در فصل عادی ان بی ای 23-2022 به مصاف هم رفتند که در نهایت وریرز موفق شد با درخشش کلی تامپسن حریف خود را شکست دهد.

  • کاوالیرز - بولز (13 دی 1401)

    اشتراک

    کلیولند کاوالیرز و شیکاگو بولز در فصل عادی ان بی ای 23-2022 به مصاف هم رفتند که در نهایت کوز موفق شد با درخشش داناوان میچل حریف خود را شکست دهد.

  • وریرز - سلتیکس (30 دی 1401)

    اشتراک

    گلدن استیت وریرز و بوستون سلتیکس در فصل عادی ان بی ای 23-2022 به مصاف هم رفتند که در نهایت سلتیکس موفق شد حریف خود را شکست دهد.

فصل عادی ان بی ای 23-2022 NBA

آف سیزن ان بی ای 23-2022 پر از تریدهای جذاب و بازگشت بازیکنان از مصدومیت بود. این اتفاقات مطمئناً جدول رده بندی ان بی ای را تغییر خواهد داد. شما همچنین میتوانید با کلیک  یا ضربه زدن روی اینجا به آرشیو فصل گذشته ان بی ای 2021 – 22 دسترسی داشته باشد.

یوتا، رودی گوبرت را به مینه سوتا و داناوان میچل را به کلیولند فرستاد. این تغییرات احتمالا یوتا جز را از بین مدعیان پلی آف حذف خواهد کرد، در حالی که تیمبرولوز و کاوالیرز به دنبال برداشتن به سوی رقابتی جدی خواهند بود.

نتس به دنبال این است که دوباره خود را به عنوان مدعی قهرمانی معرفی کند. وضعیت واکسیناسیون کایری اروینگ او را از هیچ بازی خانگی در این فصل دور نمی کند.

هم چنین بروکلین بن سیمونز را این فصل در ترکیب خود خواهد داشت تا با همراهی کوین دورنت یکی از مدعیان این فصل را تشکیل بدهند.

لبران جیمز و لیکرز

همه نگاه ها به لبران جیمز و لیکرز در فصل پرحاشیه دیگری در لس آنجلس خواهد بود. پیش بینی می شود که جیمز رکورد امتیازآوری تاریخ ان بی ای را بشکند. او در کنار راسل وستبروک و آنتونی دیویس سعی می کند تا لیکرز را به جمع مدعیان برگرداند.

آف سیزن وریرز پس از کسب عنوان قهرمانی، با چند جدایی همراه بود. بزرگ‌ترین آنها گری پیتون و پورتر جونیور بودند که به ترتیب به پورتلند و تورنتو رفتند.

با این وجود شاکله اصلی مدافع قهرمانی حفظ شد و آن ها با بازیکنایی هم چون کری، گرین، تامپسن و جردن پول یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل هستند.

کلیپرز امیدوار است با اضافه کردن جان وال، دو نقطه ضعف اصلی خود را برطرف کند. رجی جکسون در فصل گذشته مجبور بود بار پوینت گارد تیم را به دوش بکشد اما با گذشت زمان نتوانست انتظارات را برآورده کند.

وال نه تنها به ترکیب آنها عمق می دهد، بلکه شماره 1 پیشین در مجموع، میانگین 9.1 پاس گل در هر بازی در طول دوران حرفه ای خود داشته است.

در حالی که جکسون به عنوان یک امتیازآور محسوب می شود که در دو فصل گذشته شوت های مهمی را به ثمر رسانده است. کلیپرز می تواند با حضور وال، کوای و جورج یکی از مدعیان این فصل باشد.

برای دسترسی به آرشیو ان بی ای 2023 اینجا کلیک کنید.

7 دیدگاه
  • Bbccc
    Bbccc

    لیکرز تیم آخر لیگ بود و به زور به ولی آف آمد همه بازی های این تیم را قرار دادید ولی تیم کینگز که امسال سوم شد در کنفرانس غرب هیچ بازی قرار ندادید چرا اینقدر تک بعدی
    ***
    درود، برای مرحله پلی‌اف پوشش کاملتری برای بازی های کینگز خواهیم داشت.

  • Bbccc
    Bbccc

    بزرگوار جای بازی باکس و کینگز بازی فوتبال آپلود کردید
    ***
    با سلام و وقت بخیر، مشکل بوجود امده برطرف شد.

  • slipknot
    slipknot

    با سلام و خسته نباشید. ممکن هست بازی وریرز و تاندرز – وریرز و اسپارز رو هم بذارید؟

    ***
    درود و وقت بخیر، وریرز تاندر قرار خواهد گرفت.

  • slipknot
    slipknot

    هم لیکرز و هم وریرز هر دو بازی داشتن

  • slipknot
    slipknot

    سلام وقت بخیر. ببخشید بازی های جدید رو کی میذارید؟

    ***
    با سلام، این هفته بازی نداشتیم و بازی ها رو در روز برگزاری، مرحله به مرحله قرار خواهیم داد.

  • Bbccc
    Bbccc

    بازی بروکلین و کوز رو اروو 224003 میده


    مشکل بوجود آمده برطرف شد.

  • Bbccc
    Bbccc

    ببخشید چرا ویدئو بالا نمیاره و ارور میده

    —-
    درود و وقت بخیر، مجددا امتحان بفرمایید و اگر مشکل داشتید از طریق پشتیبانی جزئیات رو باهامون مطرح کنید.

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!