بهترین های نواک جوکوویچ
بهترین های نواک جوکوویچ
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های نواک جوکوویچ

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    772 بار

  • فینال ویمبلدون 2019 ؛ فدرر و جوکوویچ

    اشتراک

    در بالای لیست، فینال ویمبلدون قرار دارد که نیازی به معرفی ندارد. نواک جوکوویچ و راجر فدرر برای سومین بار در فینال ویمبلدون با یکدیگر مواجه شدند...

  • فینال اوپن استرالیا 2012 ؛ نادال و جوکوویچ

    اشتراک

    در شماره 2 لیست ما طولانی ترین فینال گرند اسلم در تاریخ تنیس است و نواک جوکوویچ برنده آن شد....

  • فینال اوپن فرانسه 2016 ؛ اندی ماری و جوکوویچ

    اشتراک

    نواک جوکوویچ با شکست دادن اندی موری در فینال اوپن فرانسه 2016 گرند اسلم حرفه ای را تکمیل کرد. فقط 12 ماه قبل از آن، او مضطرب بود و یک باخت تنبیه‌آمیز مقابل واورینکا اشک‌هایش را درآورد، شاید به این فکر می‌کرد که شانس او ​​برای برنده شدن در Coupe des Mousquetaires رو به اتمام است.

  • فینال ویمبلدون 2014 ؛ راجر فدرر و جوکوویچ

    اشتراک

    پیروزی نواک جوکوویچ در پنج ست در فینال ویمبلدون 2014 در شماره 4 قرار دارد. او راجر فدرر را 6-7 6-4 7-6 5-7 6-4 شکست داد و دومین عنوان خود را در چمن های SW19 به دست آورد...

  • فینال ویمبلدون 2011 ؛ رافائل نادال و جوکوویچ

    اشتراک

    مسیر نواک جوکوویچ به سوی بزرگی از مسابقات آزاد استرالیا 2011 آغاز شد، اما در ویمبلدون همان سال بود که او ورود خود را تایید کرد. او فقط مردی نبود که باید در سال 2011 شکست بخورد، اما به بیان ساده، او شکست ناپذیر بود.

  • فینال اوپن آمریکا 2011 ؛ نادال و جوکوویچ

    اشتراک

    اگر طرفدار جوکوویچ بودید، احتمالاً هزاران بار بازی فینال اوپن آمریکا در سال 2011 را در برابر نادال تماشا می‌کردید...

  • فینال ای تی پی 2012 ؛ فدرر و جوکوویچ

    اشتراک

    در شماره 7 لیست ما فینال Nitto ATP Finals 2012 است که در آن نواک جوکوویچ دومین قهرمانی خود در ATP Finals و اولین قهرمانی خود در O2 Arena لندن را به دست آورد و به طور همزمان به سلطنت دو ساله فدرر در مسابقات قهرمانی پایان فصل در پایتخت انگلیس با یک قهرمانی پایان داد...

نواک جوکوویچ Novak Djokovic

نواک جوکوویچ تنیسور صرب، شماره 1 فعلی تنیس انفرادی مردان توسط “انجمن حرفه ای تنیس” (ATP) است. او به عنوان یکی از بزرگترین تنیس بازان حرفه ای شناخته می شود.

او 270 هفته به طور متوالی مقام اول را حفظ کرده است. جوکوویچ با کسب 17 عنوان انفرادی “گرند اسلم” که شامل رکورد هشت عنوان “اوپن استرالیا”، پنج عنوان “ویمبلدون”، سه عنوان “ایالات متحده” و یک عنوان “فرانسه” می شود، دستاوردی غبطه انگیز دارد.

او که یک بازیکن فوق العاده با استعداد است، رکوردهای زیادی را به ثبت رسانده و رکورد شکنی کرده است. او تنها بازیکنی است که رکورد «دوران اوپن» در کسب سه عنوان انفرادی «اوپن استرالیا» متوالی از سال 2011 تا 2013 را در اختیار دارد.

او سومین بازیکنی است که چهار عنوان «گرند اسلم» را در یک سال تقویمی به دست آورده است. این یک شاهکار است که در سال 2015 توسط او تکرار شد.

در سال 2015، او در مجموع شش عنوان کسب کرد و رکورد تک فصل را شکست.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات تنیس نواک جوکوویچ در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!