لالیگا 2022.23
لالیگا 2022.23
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

لالیگا 2022.23

67% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1395 بار

  • رئال مادرید - اتلتیکومادرید | هفته بیست و سوم

    اشتراک

    رئال مادرید و اتلتیکومادرید در هفته بیست و سوم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند.

  • بارسلونا - رئال مادرید | هفته بیست و ششم

    اشتراک

    بارسلونا و رئال مادرید در هفته بیست و ششم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت بارسلونا موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد.

لالیگا 2022.23 LaLiga

طرفداران فوتبال در سرتاسر جهان شاهد بازگشت لالیگا خواهند بود. لیگ اسپانیا در فصل 2022/23 با میزبانی اوساسونا از سویا آغاز خواهد شد. رئال مادرید در این فصل، دفاع از عنوان قهرمانی خود را مقابل آلمریا آغاز می کند.

مربیان جدیدی روی کار آمده اند. برخی بازیکنان جدا شده اند و برخی دیگر با هیاهوی بزرگ و جنجال‌های فراوان جذب شده‌اند، هواداران تیم ها در حال بحث هستند که چه کسی آقای گل خواهد شد؟ کریم بنزما یا روبرت لواندوفسکی؟

رئال مادرید

سرخوشی ناشی از چهاردهمین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا هنوز فروکش نکرده است. این قهرمانی مقابل لیورپول، درست پس از پایان سی و پنجمین قهرمانی آن ها در لالیگا به دست آمد.

آنتونیو رودیگر، مدافع میانی چلسی و اورلین شوآمنی از موناکو بازیکنان جدید رئالی ها در این فصل هستند. برخی می گویند کهنه سربازانی مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ می توانند برای یک سال دیگر در لیگ رقابت کنند.

در کنار بازیکنان با تجربه، ستاره های آینده داری مانند وینیسیوس جونیور و رودریگو فضای بیشتری برای پیشرفت دارند. این تغییر نسل در حال حاضر با ادواردو کاماوینگا و فدریکو والورده در خط هافبک نیز در حال روی دادن است.

بارسلونا

بارسلونا فصل گذشته پس از اینکه ژاوی هرناندز در ماه نوامبر هدایت این تیم را برعهده گرفت، در رده نهم لالیگا قرار گرفت. پس از آنچه که می توان به عنوان یکی از قابل توجه ترین پنجره های نقل و انتقالات تاریخ توصیف کرد، این فصل رتبه دوم ارزش چندانی نخواهد داشت.

پس از از دست دادن لیونل مسی به دلیل عدم توانایی مالی، بارسا از آن زمان 25 درصد از حق پخش تلویزیونی خود و 25 درصد از بارسا استودیو را به مبلغ بیش از 600 میلیون یورو فروخت. این پول به همراه کاهش حقوق ها، به بارسا کمک کرد تا روبرت لواندوفسکی، رافینیا، ژول کونده، فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به خدمت بگیرد.

با این وجود خوان لاپورتا می‌گوید که هنوز کار آن ها در نقل و انتقالات تمام نشده است. هرچند که ابتدا باید حقوق و دستمزد های اضافی، کاهش یابد. در نتیجه ژاوی یک تیم مدعی در اختیار دارد.

این تیم در خط حمله بسیار خطرناک به نظر می رسد، آنسو فاتی، عثمان دمبله، فران تورس، پیر امریک اوبامیانگ در کنار لواندوفسکی و رافینیا می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.

اتلتیکو مادرید

فصل گذشته لالیگا، اتلتیکو در تعقیب رئال مادرید در کورس قهرمانی ناکام بود. تلاش این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل 2020.21 به دلیل بحران هویت شکست خورد، زیرا دیگو سیمئونه در تلاش برای یافتن تعادل بین دفاع و حمله بود.

این فصل می تواند برای اتلتیکو متفاوت باشد، به خصوص با جدایی لوئیس سوارز. ژائو فلیکس در خط حمله، هر روز بهتر می شود و می تواند امید اصلی این تیم در خط آتش باشد.

فعالیت تابستانی اتلتیکو به انتقال رایگان اکسل ویتسل و ورود دیرهنگام مدافع راست، ناهوئل مولینا محدود شد. باید دید دیگو سیمئونه با اسکواد موجود می تواند رئال مادرید و بارسلونا را بار دیگر به چالش بکشید یا خیر؟

1 دیدگاه
  • ahmadrezaghiasii
    ahmadrezaghiasii

    سلام وقت بخیرر کیفیت های موجود برا دانلود رو نزدین

    —-
    درود و وقت بخیر …. 720 هستند.

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!