جرزی 2019
جرزی 2019
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

جرزی 2019

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    گوتام تینانوری

  • تعداد بازدید :

    468 بار

داستان فیلم جرزی 2019 Jersey

جرزی یک فیلم درام ورزشی به زبان تلوگوی هندی محصول ۲۰۱۹ به نویسندگی و کارگردانی گوتام تینانوری است. در این فیلم نانی و شرادا سرینات بازی می‌کنند، در حالی که هاریش کالیان، سانوشا، ساتیاراج، سامپات راج و ویسوانت دودامپودی نقش‌های محوری دیگری را بازی می‌کنند.

این فیلم به افرادی می پردازد که دیر شکوفا می شوند و می خواهند در ورزش جایگاهی داشته باشند، اما با چندین پیچیدگی روبرو هستند.

خط داستانی آرجون (نانی)، یک کریکت باز با استعداد اما شکست خورده را دنبال می کند که تصمیم می گیرد در اواسط 30 سالگی به کریکت بازگردد، با تمایل به نمایندگی تیم کریکت هند، و آرزوی پسرش برای هدیه دادن یک پیراهن را برآورده کند.

جرزی در 19 آوریل 2019 در سرتاسر جهان منتشر شد و تحسین جهانی و نقدهای منتقدان را با ستایش به ویژه بازی نانی، طرح، فیلمنامه و صحنه های احساسی دریافت کرد.

چندین منتقد این فیلم را به عنوان یکی از “بهترین فیلم های تلوگوی سال 2019” فهرست کردند. بازی نانی در این فیلم بسیار مورد قدردانی بسیاری از منتقدان قرار گرفت.

این فیلم برنده دو جایزه فیلم ملی شد: بهترین فیلم بلند – تلوگو و بهترین تدوین (نوولی). این فیلم همچنین برنده دو جایزه منتقدان، جوایز زی سینما تلوگو و چهار جایزه فیلم بین‌المللی جنوب هند شد…

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!