شاه ریچارد 2021
شاه ریچارد 2021
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

شاه ریچارد 2021

  • تنیس فیلم
  • ایالات متحده - 2021 / زیرنویس فارسی
  • درام - ورزشی - بیوگرافی
100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • کارگردان :

    رینالدو مارکوس گرین

  • تعداد بازدید :

    1534 بار

داستان فیلم شاه ریچارد 2021 King Richard

شاه ریچارد یا کینگ ریچارد یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی رینالدو مارکوس گرین و نویسندگی زک بایلین است.

این فیلم زندگی ریچارد ویلیامز، پدر و مربی تنیس بازان مشهور ونوس و سرنا ویلیامز را که تهیه کنندگان اجرایی فیلم بودند، دنبال می کند. ویل اسمیت در نقش اصلی با آنجانو الیس، سانیه سیدنی، دمی سینگلتون، تونی گلدوین و جان برنتال ایفای نقش می کند.

اولین نمایش آن در چهل و هشتمین جشنواره فیلم تلوراید در 2 سپتامبر 2021 بود و در 19 نوامبر 2021 توسط برادران وارنر و در سرویس پخش اچ بی او مکس به نمایش درآمد.

این فیلم 38 میلیون دلار در برابر بودجه 50 میلیون دلاری به دست آورده است و نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرده است.

این فیلم از سوی موسسه فیلم آمریکا و هیئت ملی بازبینی به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های سال 2021 معرفی شد. دومی همچنین بهترین بازیگر مرد را به اسمیت و بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به الیس اعطا کرد.

این فیلم شش نامزدی در نود و چهارمین جوایز اسکار (از جمله بهترین فیلم)، هفت نامزدی در پنجاه و سومین جایزه تصویر NAACP (از جمله فیلم برجسته)، شش نامزدی در بیست و هفتمین جایزه انتخاب منتقدان (از جمله بهترین فیلم) و چهار نامزدی در هفتاد و نهمین جوایز گلدن گلوب (از جمله بهترین فیلم درام) داشته است.

اسمیت برای بازی خود جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار، گلدن گلوب و جایزه انجمن بازیگران سینما را به دست آورد.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!