بهترین های کارلوس کاندیت
بهترین های کارلوس کاندیت
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های کارلوس کاندیت

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1263 بار

  • دبلیو ای سی 35 ؛ هیرومیتسو میورا و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    زمانی که قبل از اینکه سومین و آخرین دفاع از عنوان او در وزن متوسط ​​WEC بود، او در مورد رقیبش هیرومیتسو میورا نامطمئن بود...

  • دبلیو ای سی 26 ؛ جان آلسیو و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    پس از ارسال کایل جنسن در مسابقات جهانی اکستریم کیج فایتینگ در WEC 25، کاندیت دو ماه بعد بازگشت تا برای قهرمانی دبلیو ای سی در مارس 2007 بجنگد. حریف او جان آلسیو بود که پیش از این نزدیک به 9 سال در هنرهای رزمی ترکیبی کهنه سرباز بود.

  • یو اف سی فایت نایت 19 ؛ جیک النبرگر و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    پنج ماه پس از باخت کاندیت مقابل کامپمن، باید می‌گفتید که اگرچه شکست دادن جیک النبرگر برای حرفه‌ای او یک برد ضروری نبود، اما از نظر حفظ ارتباط در بخش UFC، جایی که شکست در یک مبارزه بد است، یک برد ضروری بود. ، اما دو شکست واقعا بد است.

  • یو اف سی 115 ؛ روری مک دونالد و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    شروع های آهسته برای کاندیت در یو اف سی به یک عادت تبدیل شده بود، که او را در موقعیت های مخاطره آمیزی قرار داد، اما برای طرفداران مبارزات به این شکل نیز تماشای جذابی داشت.

  • یو اف سی 120 ؛ دن هاردی و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    پس از سه برخورد نزدیک، کاندیت تصمیم گرفت که فیلمنامه را در حالی که به انگلستان سفر می‌کرد تا با قهرمان شهر، دن هاردی روبرو شود، عوض کند...

  • یو اف سی 132 ؛ دونگ هیون کیم و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    دونگ هیون کیم از کره جنوبی که به عنوان یک حرفه ای شکست نخورده بود، در حال پیروزی بر تی جی گرانت، امیر سعدالله و نیت دیاز بود که به مسابقه UFC 132 خود با Condit می رفت...

  • یو اف سی 143 ؛ نیک دیاز و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    پس از مبارزه کیم، کاندیت قرار شد با بی جی پن، سپس سنت پیر، سپس با جاش کوشک و در نهایت با نیک دیاز مبارزه کند. دیوانه کنندست، اینطور نیست؟ اما با همه اینها، کاندیت خونسردی خود را حفظ کرد...

  • یو اف سی فایت نایت 27 ؛ مارتین کمپمن و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    کاندیت در ادامه با دشمن قدیمی مارتین کامپمن روبرو شد و بار دوم، کاندیت با

  • یو اف سی 154 ؛ جورج سنت پیر و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    امتیازات به نفع سنت پیر مغلوب بود، اما نتایج 50-45 (دوبار) و 49-46 کل داستان مبارزه ای را که در آن کاندیت یک ضربه تا قهرمانی بی چون و چرای سبک وزن فاصله داشت، بیان نکرد.

  • یو اف سی 195 ؛ رابی لاولر و کارلوس کاندیت

    اشتراک

    برخی از مبارزات روی کاغذ عالی به نظر می رسند و با بسته شدن درهای هشت ضلعی به نتیجه نمی رسند. Robbie Lawler vs Carlos Condit روی کاغذ عالی به نظر می رسید و شاید در واقعیت حتی بهتر بود.

کارلوس کاندیت Carlos Condit

کارلوس کاندیت، رزمی کار ترکیبی آمریکایی در طول دوران حرفه‌ای خود در بسیاری از مسابقات ورزشی شرکت کرده است: پانکریس، شوتباکسینگ، دبلیو ای سی، و یو اف سی / UFC و پیروزی‌های زیادی با ناک اوت‌های تماشایی داشته است.

کارلوس در بهار 1984 در آلبوکرکی، نیومکزیکو به دنیا آمد. او تمام دوران کودکی خود را در ایالات متحده گذراند. والدین اصالتاً مکزیکی بودند: مادر در بخش زنان و زایمان کار می کرد و پدر یک بوروکرات عالی رتبه بود که توسط فرماندار ایالت استخدام می شد.

کاندیت خیلی زود به ورزش علاقه مند شد. او کشتی را امتحان کرد اما زیاد آن را دوست نداشت و در 9 سالگی به یک باشگاه رزمی مختلط پیوست.

وقتی این ورزشکار آینده دار 15 ساله بود، گرگ جکسون مربی افسانه ای ام ام ای / MMA متوجه او شد و شروع به آموزش او کرد. بنابراین، مبارزات مرد جوان به سطح حرفه ای رسید.

مبارز آمریکایی، نیک روسکولا اولین حریف ام ام ای کاندیت شد. کارلوس 52 ثانیه طول کشید تا اولین پیروزی مهم را با چوک عقب به دست آورد.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های کارلوس کاندیت در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!