بهترین های کوای لنرد
بهترین های کوای لنرد
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های کوای لنرد

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1366 بار

  • بازی هفتم نیمه نهایی کنفرانس شرق ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونتی سیکسرز

    اشتراک

    سیکسرز در بازی ششم سری را به تساوی کشانده بود. بازی هفتم بسیار نزدیک دنبال میشد. کوای در این بازی 41 امتیاز کسب کرد و 8 ریباند داشت اما هیچکدام از این آمار و ارقام به اندازه بازربیتر او در انتهای بازی تاثیر گذار نبود.

  • بازی چهارم فینال ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    کوای بهترین بازی خود در این سری را با عملکردی فوق العاده انجام داد و رپترز را به پیروزی بزرگ 105-92 رساند تا آن ها با نتیجه 1-3 در این سری پیش بیفتند.

  • بازی سوم فینال کنفرانس شرق ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و میلواکی باکس

    اشتراک

    سری 2-0 به نفع میلواکی باکس بود و تقریباً همه تورنتو رپترز را بازنده می دانستند اما کوای با عملکردی درخشان در بازی که به وقت اضافه کشیده شد، موفق شد تیمش را به سری برگرداند.

  • بازی اول نیمه نهایی کنفرانس شرق ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونتی سیکسرز

    اشتراک

    کوای در حالی بازی را به اتمام رساند که با کسب 45 امتیاز، بهترین بازی دوران حرفه ای خود از نظر کسب امتیاز را تجربه می کرد.

  • بازی سوم فینال ان بی ای 2014 - سن آنتونیو اسپرز و میامی هیت

    اشتراک

    کوای یکی از بهترین بازی های دوران جوانی خود را ارائه داد و رکوردهای زیادی را در آن شب به نام خود ثبت کرد. او به همراه مجیک جانسون و کوبی برایانت، تنها بازیکنانی هستند که قبل از 23 سالگی در یک بازی فینال ان بی ای، 29 امتیاز یا بیشتر به دست آورده اند.

  • بازی دوم راند اول پلی آف ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و اورلاندو مجیک

    اشتراک

    کوای 68 درصد از 22 اقدامی که در این بازی داشت را تبدیل به امتیاز کرد تا در 33 دقیقه بازی، 37 امتیاز کسب کند و سری 1-1 مساوی شود.

  • بازی دوم فینال ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    رپترز در کوارتر های اول و دوم و چهارم این بازی پیروز شده بود اما چیزی که برایشان گران تمام شد، کوارتر سوم بود. علیرغم همه این ها، کوای سعی کرد تا تیمش را در بازی نگه دارد. او در این بازی 34 امتیاز کسب کرد اما...

  • بازی سوم فینال ان بی ای 2019 - تورنتو رپترز و گلدن استیت وریرز

    اشتراک

    در دیداری که بیشتر به خاطر بازی 47 امتیازی استف کری و مصدومیت کلی تامپسون از ناحیه همسترینگ شناخته می‌شود، رپترز با اختلاف 14 امتیاز به برتری رسید. هر پنج بازیکن شروع کننده رپترز 15 امتیاز یا بیشتر به دست آوردند. کوای همچنان با 30 امتیاز پیشتاز بود و بیشترین آسیب خود را در کوارتر سوم با 15 امتیاز به حریف وارد کرد.

  • بازی ششم راند اول پلی آف ان بی ای 2021 - لس آنجلس کلیپرز و دالاس موریکس

    اشتراک

    در یکی از جذاب ترین سری های پلی آف 2021، کلیپرز فقط یک باخت تا حذف فاصله داشت اما کوای با ارائه عملکردی درخشان و کسب 45 امتیاز مانع از حذف تیمش به دست لوکا دانچیچ و یارانش شد.

  • بازی سوم نیمه نهایی کنفرانس غرب ان بی ای 2021 - لس آنجلس کلیپرز و یوتا جز

    اشتراک

    شاید کمتر کسی بعد از دو شکست کلیپرز در دو بازی اول، شانسی برای این تیم قائل بود اما کوای اینطور فکر نمی کرد...

  • بازی دوم نیمه نهایی کنفرانس غرب ان بی ای 2017 - سن آنتونیو اسپرز و هیوستون راکتس

    اشتراک

    بعد از شکست در بازی اول، کوای با کسب 34 امتیاز و 8 پاس گل، اولین پیروزی اسپرز در این سری را رقم زد.

  • بازی دوم راند اول پلی آف ان بی ای 2017 - سن آنتونیو اسپرز و ممفیس گریزلیز

    اشتراک

    دومین پیروزی اسپرز در این سری، با عملکرد درخشان کوای رقم خورد. او در این بازی 37 امتیاز کسب کرد و 11 ریباند داشت.

کوای لنرد Kawhi Leonard

کوای آنتونی لنرد متولد 29 ژوئن 1991 و بسکتبالیست حرفه ای آمریکایی است. لنرد در سال 2011 وارد درفت ان بی ای شد. او توسط ایندیانا پیسرز در پیک پانزدهم انتخاب شد و سپس در شب درفت به سن آنتونیو اسپرز ترید شد.

کوای با اسپرز در سال 2014 قهرمان ان بی ای شد و در آن سال به عنوان ارزشمندترین بازیکن فینال انتخاب شد. پس از هفت فصل حضور در اسپرز، لنرد در سال 2018 به تورنتو رپترز ترید شد.

در سال 2019، او رپترز را به اولین قهرمانی ان بی ای خود در تاریخ فرنچایز رساند و دومین جایزه MVP فینال خود را به دست آورد (یکی از تنها سه بازیکنی که با دو تیم موفق به کسب MVP فینال شده است. به همراه کریم عبدالجبار و لبران جیمز).

او متعاقباً به زادگاهش لس آنجلس نقل مکان کرد و در ژوئیه 2019 به عنوان بازیکن آزاد با کلیپرز قرارداد امضا کرد. در اکتبر 2021، کوای به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ لیگ، نامش وارد لیست منتخب 75 سالگی ان بی ای شد.

کوای پنج بار در تیم آل استار و سه بار در تیم منتخب لیگ حضور داشته است. هم چنین او هفت بار در تیم منتخب دفاعی حضور داشته و در سال‌های 2015 و 2016 جایزه بهترین بازیکن دفاعی سال را کسب کرده است.
0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!