بهترین های فرناندو آلونسو
بهترین های فرناندو آلونسو
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های فرناندو آلونسو

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    1263 بار

  • گرندپری فرمول یک مجارستان 2003

    اشتراک

    آلونسو در دوران جوانی‌اش رکورد می‌شکست و در آن زمان، جوان‌ترین ورزشکار فرمول یک و برنده سکو بود، و با گرفتن پرچم شطرنجی در گرند مجارستان در سال 2003، رکورد دیگری را با تبدیل شدن به جوان‌ترین برنده مسابقات فرمول 1 ثبت کرد.

  • گرندپری فرمول یک سن مارینو 2005

    اشتراک

    هرکسی که گرندپری 2005 سن مارینو را در زمان واقعی تماشا کرده باشد، به یاد خواهد آورد که چقدر مسابقه جذاب بود، و الونسو شاید یکی از بهترین رانندگی دفاعی فرمول 1 را در این فرآیند تولید کرد.

  • گرندپری فرمول یک ژاپن 2005

    اشتراک

    گرندپری ژاپن در سال 2005 را می‌توان به خاطر جهش کیمی رایکونن در میدان برای کسب پیروزی به یاد آورد، اما این حرکت با سرعت 180 مایل در ساعت از آلونسو در راه رسیدن به افتخار قهرمانی جهان نه تنها شجاعانه بود، بلکه نمادی برای آینده فرمول 1 بود.

  • گرندپری فرمول یک برزیل 2005

    اشتراک

    آلونسو در مسابقات قهرمانی رانندگان در سال 2005 از رایکونن برتری داشت، اما آزمون هر راننده این است که چگونه می تواند از خط عبور کند.

  • گرندپری فرمول یک مجارستان 2006

    اشتراک

    از رتبه پانزدهم جدول، پس از یک پنالتی 2 ثانیه ای برای تست ترمز رابرت دورنبوس در تمرین، آلونسو تنها 17 دور طول کشید تا به صدرنشینی برسد...

  • گرندپری فرمول یک اروپا 2007

    اشتراک

    آلونسو و ماسا پس از مسابقه در حال مشاجره شدید در اتاق پس از مسابقه هر دو رفتار یکدیگر را به چالش کشیدند، اما این یک رانندگی فوق العاده از قهرمان دوگانه جهان بود.

  • گرندپری فرمول یک ژاپن 2008

    اشتراک

    آلونسو پس از پیروزی در سنگاپور (جنجالی‌ترین پیروزی دوران حرفه‌ای‌اش!)، دفعه بعد در فوجی با شکست دادن یک چالش سخت از رابرت کوبیتسا از ب ام و، آن را دو از دو کرد.

  • گرندپری فرمول یک بحرین 2010

    اشتراک

    آلونسو در اولین شروع خود برای فراری یک پیروزی به دست آورد...

  • گرندپری فرمول یک مالزی 2012

    اشتراک

    در شرایط آب و هوایی متفاوت، آلونسو چالش شگفت‌انگیز سرجیو پرز از ساوبر را متوقف کرد.

  • گرندپری فرمول یک اروپا 2012

    اشتراک

    با شروع از رده 11 در یک پیست باریک مثل والنسیا که جای سبقت چندانی نداشت، کمتر کسی انتظار داشت که قهرمان میزبان در پایان مسابقه نزدیک به سکو باشد...

  • گرندپری فرمول یک اسپانیا 2013

    اشتراک

    گرندپری اسپانیا در سال 2013 نمونه بارز دیگری از این بود که چگونه راننده اسپانیایی می‌توانست در پایان مسابقه یک موقعیت استارت پایین‌تر را به پیروزی تبدیل کند.

  • گرندپری فرمول یک آمریکا 2016

    اشتراک

    از رده دوازدهم جدول در مک لارن-هوندای سرکش خود، آلونسو راه خود را به رتبه پنجم پیدا کرد – از ماسا گذشت و از کارلوس ساینز جلو افتاد.

  • گرندپری فرمول یک آذربایجان 2018

    اشتراک

فرناندو آلونسو Fernando Alonso

فرناندو آلونسو دیاز یک راننده مسابقات فرمول یک از اسپانیا است. او کار مسابقه‌ای خود را زود آغاز کرد و پس از پیروزی‌های پی در پی در سطح نوجوانان وارد دنیای فرمول یک شد.

ورود او به پیست مسابقه با قهرمانی های پی در پی در اواسط دهه 2000، پایان دوران میشائیل شوماخر بود. او که راننده ای با استعداد غیرقابل انکار بود، برای اولین بار در سال 2005 در طول دوران حضورش در رنو قهرمان فرمول یک شد.

در اولین مسابقه خود در فصل 2005 در استرالیا، آلونسو شروعی را از نیمه دوم خط استارت ززد تا به پایان و سکوی سومی برسد. او سپس در دو مسابقه پیاپی پیروز شد.

روند رویایی ادامه یافت، و فرم ثابت و سبک جسورانه او، او را به جوانترین قهرمان فرمول یک در آن زمان تبدیل کرد. یک مسابقه در فصل 2006 او را به جوانترین قهرمان دوگانه در تاریخ ورزش تبدیل کرد.

او از آن زمان با چندین تیم دیگر از جمله مک لارن، مرسدس و فراری ارتباط داشته است. اگرچه او نتوانسته بیش از این قهرمان شود و از سال 2006، او در کنار کیمی رایکونن، سباستین فتل و لوئیس همیلتون یکی از معتبرترین رانندگان پیست است.

به لطف آمار حرفه ای او، موقعیت او به عنوان یکی از بهترین رانندگان فرمول یک در تمام دوران امن است.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مسابقات / ریس های فرناندو الونسو در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

1 دیدگاه
  • امیرسامان صباغ مقدم
    امیرسامان صباغ مقدم

    قطر ۲۰۲۱ چی شد؟

خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!