بهترین های استیو نش
بهترین های استیو نش
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های استیو نش

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    931 بار

  • بازی ششم نیمه نهایی کنفرانس غرب ان بی ای 2005 - فینیکس سانز و دالاس موریکس

    اشتراک

    چیزی نمانده بود تا سری به بازی هفتم بکشد اما استیو نش در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. نش در این بازی 39 امتیاز و 12 پاس گل داشت.

  • بازی پنجم نیمه نهایی کنفرانس غرب ان بی ای 2005 - فینیکس سانز و دالاس موریکس

    اشتراک

    در بازی پنجم، نش با 34 امتیاز، 13 ریباند و 12 پاس گل تریپل دابل خود را کامل کرد تا سانز برای پیروزی در این سری فقط به یک برد دیگر نیاز داشته باشد.

  • بازی چهارم نیمه نهایی کنفرانس غرب ان بی ای 2010 - فینیکس سانز و سن آنتونیو اسپرز

    اشتراک

    قبل از دیدار سال 2010، این بازیکن کانادایی هرگز در دوران حرفه ای خود اسپرز را شکست نداده بود اما ...

  • فصل عادی ان بی ای 2006 - فینیکس سانز و نیوجرسی نتس

    اشتراک

    یکی از بهترین بازی‌های فصل عادی تمام دوران در سال 2006 برگزار شد و در آن دو نفر از بهترین پوینت گاردهای تاریخ حضور داشتند که اتفاقاً درحال حاضر در تالار مشاهیر ان بی ای هم هستند: استیو نش و جیسون کید

  • بازی ششم راند اول پلی آف ان بی ای 2006 - فینیکس سانز و لس آنجلس لیکرز

    اشتراک

    عقب بودن در سری با نتیجه 3-2 نسبت به تیم سید هفتم، لس آنجلس لیکرز و رویارویی با بلک مامبا، کوبی برایانت در زمین خانگی اش، حذف برای سانز و MVP لیگ، استیو نش، اجتناب ناپذیر به نظر می رسید اما ...

  • فصل عادی ان بی ای 2006 - فینیکس سانز و واشنگتن ویزاردز

    اشتراک

    نش با وجود اینکه 42 امتیاز کسب کرد و 12 پاس منجر به گل داشت، نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

  • بازی سوم نیمه نهایی کنفرانس غرب ان بی ای 2003 - دالاس موریکس و ساکرامنتو کینگز

    اشتراک

    در بازی جذابی که دو وقت اضافه داشت، نش با کسب 31 امتیاز و 11 پاس منجر به گل به همراه درک نوویتسکی، یکی از عوامل اصلی پیروزی تیمش بود.

استیو نش Steve Nash

استفن جان نش، متولد 7 فوریه 1974 و مربی حرفه‌ای بسکتبال و بازیکن سابق کانادایی است که در حال حاضر سرمربیگری بروکلین نتس را برعهده دارد. او 18 فصل در NBA بازی کرد و 8 بار در تیم آل استار و هفت بار در تیم منتخب فصل ان بی ای حضور داشت. نش زمانی که برای فینیکس سانز بازی می کرد، دو بار با ارزش ترین بازیکن ان بی ای شد.

نش به عنوان پانزدهمین انتخاب در درفت NBA 1996 توسط فینیکس سانز انتخاب شد. او ابتدا عملکرد مطلوبی در این تیم نداشت و در سال 1998 به دالاس موریکس ترید شد. در فصل چهارم حضورش در موریکس، نش برای اولین بار به تیم آل استار لیگ راه پیدا کرد.

نش در فصل بعد همراه با درک نوویتسکی، موریکس را به فینال کنفرانس غرب رساند. او پس از فصل 04–2003 بازیکن آزاد شد و به فینیکس سانز بازگشت. در فصل 05–2004، نش سانز را به فینال کنفرانس غرب رساند و به عنوان MVP لیگ انتخاب شد. او دوباره در فصل 06-2005 نیز به عنوان MVP انتخاب شد.

نش توسط ESPN در سال 2006 به‌عنوان نهمین گارد برتر تمام دوران انتخاب شد. او در مراحل مختلف دوران حرفه‌ای خود، بهترین بازیکن از نظر پاس گل و درصد پرتاب آزاد بود. همچنین به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ ان بی ای در پرتاب سه امتیازی، پرتاب آزاد، مجموع پاس گل و میانگین پاس گل در هر بازی رتبه بندی شده است.

لیستی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های استیو نش تهیه شده است. شما می توانید این بازی ها را در موتوراسپورتیو تماشا و دانلود کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!