بهترین های مایکل جردن
بهترین های مایکل جردن
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های مایکل جردن

100% پسندیدن
  • 17
    بالای 17 سال
  • تعداد بازدید :

    2728 بار

  • بازی ششم فینال ان بی ای 1998 - شیکاگو بولز و یوتا جز

    اشتراک

    عملکرد جردن در این بازی شاید بهترین عملکرد در تاریخ فینال ان بی ای باشد. علیرغم اینکه جردن فقط یک ریباند و یک پاس گل و فیلدگل 42.9 درصد داشت اما عملکرد او آنقدر عالی بود که آن اعداد واقعاً اهمیتی نداشت.

  • بازی دوم راند اول پلی آف ان بی ای 1986 - شیکاگو بولز و بوستون سلتیکس

    اشتراک

    این بازی به راحتی می تواند بهترین بازی در دوران حرفه ای جردن باشد. جردن مقابل بوستون سلتیکس و بازی که دو وقت اضافه داشت، 63 امتیاز کسب کرد.

  • بازی پنجم فینال ان بی ای 1997 - شیکاگو بولز و یوتا جز

    اشتراک

    این دیدار که به بازی آنفولانزا معروف است، بدون شک یکی از تحسین برانگیزترین عملکردهای مایکل جردن است. در حالیکه سری 2-2 بود، جردن با حالی ناخوش به داد تیمش رسید.

  • فصل عادی ان بی ای 1990 - شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز

    اشتراک

    این یک بازی دشوار مقابل یک تیم با استعداد مثل کلیولند کاوالیرز بود. بازی که به وقت اضافه کشیده شد. کسب 69 امتیاز در یک بازی نزدیک بسیار سخت تر از کسب 69 امتیاز در بازی است که تیم شما با اختلاف پیروز می شود.

  • بازی چهارم فینال ان بی ای 1993 - شیکاگو بولز و فینیکس سانز

    اشتراک

    این یکی از بهترین عملکردها در تاریخ فینال های ان بی ای است. جردن 55 امتیاز (56.8 درصد فیلدگل) به دست آورد که این آمار در رده دوم بیشترین امتیاز در تاریخ فینال های ان بی ای است.

  • بازی پنجم راند اول پلی آف ان بی ای 1989 - شیکاگو بولز و کلیولند کاوالیرز

    اشتراک

    بازربیتر معروف جردن در این بازی، یکی از به یادماندنی ترین صحنه های تاریخ ان بی ای است.

  • فصل عادی ان بی ای 1995 - شیکاگو بولز و نیویورک نیکس

    اشتراک

    این بازی پنجمین بازی جردن پس از 21 ماه دوری از بسکتبال بود. مایکل در این بازی 55 امتیاز کسب کرد.

  • بازی اول فینال ان بی ای 1992 - شیکاگو بولز و پورتلند تریل بلیزرز

    اشتراک

    در این بازی نشان داده شد که جردن هیچ نقطه ضعفی ندارد. همه می دانستند که جردن در پرتاب های سه امتیازی زیاد مهارت ندارد اما او در این بازی با تکیه بر پرتاب های سه امتیازی موفق شد فقط در یک نیمه 35 امتیاز کسب کند.

  • بازی دوم فینال ان بی ای 1991 (نیمه اول) - شیکاگو بولز و لس آنجلس لیکرز

    اشتراک

    این بازی، یک عملکرد درخشان دیگر از جردن در فینال های ان بی ای بود. معروف ترین صحنه این بازی حرکت سوئیچ دست جردن در هوا بود که بسیار معروف شد.

  • بازی دوم فینال ان بی ای 1991 (نیمه دوم) - شیکاگو بولز و لس آنجلس لیکرز

    اشتراک

    این بازی، یک عملکرد درخشان دیگر از جردن در فینال های ان بی ای بود. معروف ترین صحنه این بازی حرکت سوئیچ دست جردن در هوا بود که بسیار معروف شد.

  • فصل عادی ان بی ای 2001 - واشنگتن ویزاردز و شارلوت هورنتس

    اشتراک

    این بازی ثابت کرد که جردن با وجود اینکه 38 سال سن دارد اما همچنان می تواند در یک بازی بیش از 50 امتیاز کسب کند.

  • بازی سوم راند اول پلی آف ان بی ای 1992 - شیکاگو بولز و میامی هیت

    اشتراک

    جردن نه تنها عملکرد شگفت انگیزی در توپ ربایی داشت، بلکه او و پیپن عملکرد درخشان دو نفره ای داشتند. این دو بازیکن در مجموع 87 امتیاز (56 امتیاز از جردن) به دست آوردند و هیت را از پلی آف حذف کردند.

مایکل جردن Michael Jordan

مایکل جفری جردن، متولد 17 فوریه 1963 است که با با نام مستعار MJ نیز شناخته می شود. به عقیده بسیاری، مایکل جردن بهترین بازیکن تاریخ بسکتبال است. او در دوران بازی خود، شش قهرمانی با شیکاگو بولز به دست آورد. جردن در حال حاضر مالک تیم شارلوت هورنتس در ان بی ای است.

جردن در سال 1984 به عنوان سومین انتخاب درفت به بولز پیوست و به سرعت به عنوان یک ستاره در لیگ ظاهر شد. او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دفاعی لیگ شناخته میشد. مایکل با توانایی پرشی که داشت، در مسابقات اسلم دانک، از خط پرتاب آزاد اسلم دانک زد و به همین دلیل به او لقب «ایر جردن» داده شد.

جردن اولین قهرمانی خود در ان بی ای را با بولز در سال 1991 به دست آورد و آن موفقیت، با قهرمانی در سال های 1992 و 1993 ادامه دار بود که منجر به کسب “تری پیت” (سه قهرمانی پیاپی) شد. جردن قبل از فصل 1993-1994 به طور ناگهانی از بسکتبال کناره گیری کرد تا در لیگ بیسبال بازی کند اما در مارس 1995 دوباره به بولز بازگشت و آنها را به سه قهرمانی دیگر در سال های 1996، 1997 و 1998 رساند. او برای دومین بار در ژانویه 1999 بازنشسته شد اما برای دو فصل دیگر از 2001 تا 2003 به عنوان عضوی از واشنگتن ویزاردز دوباره به بسکتبال بازگشت.

افتخارات و دستاوردهای فردی جردن شامل شش جایزه با ارزش ترین بازیکن فینال (MVP)، ده عنوان پرامتیارآورترین بازیکن (هر دو رکورد تمام دوران)، پنج جایزه MVP، ده بار حضور در تیم منتخب فصل ان بی ای، نه حضور در تیم اول دفاعی سال، چهارده بار حضور در تیم آل استار، سه عنوان MVP آل استار و عنوان بهترین بازیکن دفاعی سال ان بی ای در سال 1988 است.

جردن دو بار به تالار مشاهیر بسکتبال یادبود نی اسمیت راه یافت، یک بار در سال 2009 برای حرفه فردی خود و بار دیگر در سال 2010 به عنوان بخشی از تیم بسکتبال مردان المپیک 1992 ایالات متحده (“تیم رویایی”). هم چنین او در سال 2015 به عضویت تالار مشاهیر فیبا هم درآمد.

لیستی از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های مایکل جردن آماده شده است. شما می توانید این بازی ها در موتوراسپورتیو تماشا و دانلود کنید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!