بهترین های دمتریوس جانسون
بهترین های دمتریوس جانسون
افزودن به علاقه مندی حذف از علاقه مندی

بهترین های دمتریوس جانسون

100% پسندیدن
  • 18
    بالای 18 سال
  • تعداد بازدید :

    2034 بار

  • یو اف سی 126 ؛ نوریفومی یاماموتو و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    رویدادهای UFC 126 اکنون در قسمت بهترین های تاریخ ام ام ای / MMA ثبت شده است که یکی از فایت های آن بین نوریفومی یاماموتو و دمتریوس جانسون انجام شد.

  • یو اف سی 130 ؛ میگل تورس و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    دیمیتریوس جانسون بسیاری از کارشناسان را با نادیده گرفتن شانس ها و شکست دادن میگل تورس پادشاه سابق این وزن در یو اف سی 130 غافلگیر کرد...

  • یو اف سی 152 ؛ جوزف بناویدز و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    در مسابقات UFC 152 در تورنتو، دمتریوس جانسون جوزف بناویدز را با تصمیم دوگانه شکست داد و اولین قهرمان این وزن یو اف سی شد.

  • یو اف سی 174 ؛ علی باگوتینوف و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    یو اف سی با UFC 174 وارد ونکوور شد که با عنوان مبارزه قهرمانی وزن فلای بین دمتریوس جانسون و علی باگوتینوف برگزار شد...

  • یو اف سی 178 ؛ کریس کاریاسو و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    یو اف سی 178 باید یکی از عجیب ترین فایت های ام ام ای / MMA باشد که در حافظه مانده است. همچنین یکی از بهترین ها بود.

  • یو اف سی 186 ؛ کیوجی هوریگوچی و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    برای دمتریوس جانسون در UFC 186 مثل همیشه بود. قهرمان وزن فلای، کیوجی هوریگوچی را در دور پنجم در رویداد اصلی در مرکز بل در مونترال، کبک، به فهرست قربانیان در حال گسترش خود اضافه کرد.

  • یو اف سی 191 ؛ جان دادسون و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    قهرمان وزن فلای دمتریوس جانسون برای دومین بار در UFC 191 جان دادسون را با تصمیم متفق القول شکست داد و برای هفتمین بار با موفقیت از عنوان خود دفاع کرد....

  • یو اف سی 197 ؛ هنری سجودو و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    یکی دیگر از مبارزات دمتریوس جانسون، یکی دیگر از مدعیان امیدوارکننده در بخش flyweight کنار رفت. مایتی ماوس از رویداد اصلی در UFC 197 در روز شنبه برای دفاع از عنوان خود در این وزن یو اف سی در برابر هنری سجودو از طریق ناک اوت راند اول عمل کرد.

  • یو اف سی لایو 6 ؛ دومینیک کروز و دمتریوس جانسون

    اشتراک

    تا حد ظرافت ساده بود. در اینجا در مرکز وریزون در واشنگتن دی سی برای UFC در لایو 6، دومینیک کروز، قهرمان سبک وزن، از استراتژی هنرهای رزمی ترکیبی معروف به نام من از تو بزرگتر هستم استفاده کرد تا رقیب دمتریوس جانسون را کنترل کند...

دمتریوس جانسون Demetrious Johnson

دمتریوس جانسون یک مبارز معروف ام ام ای / MMA است که در 13 آگوست 1986 در ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. اولین قهرمانی یو اف سی خود را در سال 2012 به دست آورد.

جانسون کار خود را در هنرهای رزمی ترکیبی در سال 2007 آغاز کرد و اولین بازی حرفه ای خود را از طریق ناک اوت راند اول به دست آورد. جانسون سپس در چندین نمایش محلی ظاهر شد و در 8 مبارزه بعدی خود از جمله پنج مبارزه متوالی با سابمیشن پیروز شد. جانسون در مسابقات قهرمانی مبارزه آلاسکا در آنکوریج مبارزه کرد و با ضربه سر KO پیروز شد.

دمتریوس جانسون مبارز بزرگی است که رکوردهای شگفت انگیزی را در تاریخچه هنرهای رزمی ترکیبی به ثبت رسانده است و به طور متوالی یازده بار قهرمان مسابقات یو اف سی شده است.

رکوردهای دیگر او شامل ثبت سریعترین پایان در مسابقات قهرمانی است که در دور پنجم مبارزه خود با کیوجی هوریگوچی به دست آورد.

او به طور مساوی بیش از 10 ناک اوت را در سه مبارزه متنوع ثبت کرد که او را به تنها مبارزی در مسابقات یو اف سی تبدیل می کند که چنین شاهکاری را انجام داده است.

لیست بهترین و هیجان انگیز ترین مبارزات / فایت های دمتریوس جانسون در زیر قرار داده شده است و شما قادر به تماشا و دانلود ویدیو آن از موتوراسپورتیو هستید.

0 دیدگاه
خرید اشتراک ویژهفیلم های ویژه ما را مشاهده کنید!